یک‌شنبه 1 مهر 1403

انتقاد شدید نماینده مجلس از حادثه انفجار معدن طبس / حداقل‌های ایمنی در این معدن رعایت نشده بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
انتقاد شدید نماینده مجلس از حادثه انفجار معدن طبس / حداقل‌های ایمنی در این معدن رعایت نشده بود

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد شدید از انفجار در معدن زغالسنگ طبس گفت: در بررسی که داشتیم کف استانداردها در معدن طبس رعایت نمی‌شد‌.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، ستاد مدیریت بحران حادثه معدن معدنجوی طبس به ریاست وزیر کشور و با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و هیئت‌های همراه در محل معدن طبس برگزار شد.

علیزاده رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این جلسه اظهار داشت: حادثه انفجاز گاز در معدن زغالسنگ طبس یک اتفاق بود، اما متاسفانه حداقل‌های ایمنی در این معدن رعایت نشده بود و قبل از اینکه گاز به بلوک دیگر معدن نفوذ کند متاسفانه کوچک‌ترین اطلاع‌رسانی نشده بود.

وی افزود: در این معدن کف استانداردها هم رعایت نشده بود و به عنوان نماینده مردم اگر بخواهیم از این موضوع بگذریم در حق مردم و کارگران جفا کرده‌ایم و به همه قول خواهیم داد در حوزه رعایت استانداردها دیگر شاهد چنین حادثه‌ای نباشیم.

خبر مرتبط این شرکت مسئولیت حمل و بیمه متوفیان و مصدومان حادثه معدن طبس را پذیرفت + فیلم

اقتصادنیوز: وزیر صمت جزئیاتی از جلسه مدیریت بحران حادثه معدن زغال سنگ مطرح کرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: تجمع گاز به کرات اتفاق می‌افتد و موضوع خاصی هم نبود، اما اگر اطلاع‌ر‌سانی می‌شد کارگرانی که در بلوک دیگر بودند می‌توانستند منطقه را ترک کنند و باید علت این حادثه کارشناسی د‌قیق شود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
انتقاد شدید نماینده مجلس از حادثه انفجار معدن طبس / حداقل‌های ایمنی در این معدن رعایت نشده بود 2