یک‌شنبه 6 آبان 1403

انتقال آب‌های سرانی خراسان شمالی در ردیف بودجه 1403 قرار گرفت

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
انتقال آب‌های سرانی خراسان شمالی در ردیف بودجه 1403 قرار گرفت

استاندار خراسان شمالی از قرار گرفتن پروژه انتقال آب‌های سرانی این استان در ردیف بودجه 1403 خبر داد

دنیای اقتصاد - خراسان شمالی: محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای اداری خراسان شمالی، با بیان اینکه اجرای پروژه انتقال آب سرانی در توسعه و آبادی استان نقش مهمی خواهد داشت، گفت: بر اساس گزارش وزارت نیرو این پروژه که توانسته بود مجوز ماده 23 را اخذ کند، در ردیف بودجه 1403 قرار گرفت.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح در توسعه و آبادانی استان خراسان شمالی تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با اعلام اقدامات صورت گرفته در دهه مبارک فجر، افزود: براساس منویات رهبر معظم انقلاب مدیران استان در راستای جهاد تبیین، اقدامات و عملکردشان را به اطلاع مردم برسانند.

محمد رضا حسین نژاد با بیان اینکه در ایام دهه فجر 17 هزار میلیارد تومان پروژه شامل 900 پروژه افتتاح و 100 پروژه کلنگ زنی در راستای توسعه زیرساخت‌های استان انجام شد، تاکید کرد: علاج بخشی سد بیدواز در دولت سیزدهم با اختصاص 180 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد و سد گلمندره با 600 میلیارد اعتبار از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان، آماده آبگیری شد.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: 24 هزار واحد مسکن در استان در حال ساخت است که به زودی دو هزار واحد افتتاح خواهد شد.

حسین نژاد، افزایش ضریب نفوذ صد درصدی بهره مندی از گاز، همچنین بهره مندی تمام استان از اینترنت پرسرعت و بستر فیبر نوری تا چند ماه آینده، افزایش ساخت فضاهای آموزشی در استان، راه اندازی واحدهای تولیدی و شهرک صنعتی، توفیق در ارتقای شاخص‌های آسفالت راه روستایی و... را از دیگر اقدامات مؤثر در استان دانست.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر پیش روی استاندار آخال ترکمنستان، گفت: توسعه مراودات با کشور ترکمنستان در این سفر پیگیری خواهد شد.

حسین نژاد در ادامه با اشاره به دو شهرستان تازه تأسیس که باعث پیشرفت استان و این شهرستان‌ها خواهد شد، تاکید کرد: ادارات در این شهرستان‌ها به سرعت مستقر شود.

--> اخبار مرتبط