دوشنبه 16 مهر 1403

انتقال 137 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر به محل سکونت خود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
انتقال 137 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر به محل سکونت خود

مدیر زندان رجایی شهر گفت: انتقال مددجویان به نزدیک ترین زندان محل سکونت خانواده با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به منظور رعایت حال خانواده آنان از اقدامات واحد قضایی زندان رجایی شهر از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، عزیزی مدیر زندان رجایی شهر گفت: از ابتدای سال تاکنون مددجویان واجد شرایطی که محکومیت قطعی آنان صادر گردیده با ارائه درخواست و موافقت مبدا و مقصد به زندان های محل سکونت خود منتقل گردیده اند.

عزیزی گفت: به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه های ایاب و ذهاب و همچنین رعایت حال خانواده مددجویان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی آنان که به جهت ترددهای بین شهری برای ملاقات با بستگان خود صورت می گرفته مددجویان به نزدیک ترین زندان محل سکونت خود انتقال یافته اند.

وی افزود: انتقال مددجویان با هدف کاهش جمعیت کیفری در زندان تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های رفتاری آنان دارد.

مدیر زندان رجایی شهر گفت: شورای طبقه بندی زندان با هدف کاهش ناهنجاری ها و آسیب های ناشی از حبس پس از بررسی درخواستهای مددجویان زمینه انتقال واجدین شرایط را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، از تعداد 137 مددجوی واجد شرایط 101 نفر به زندانهای استان تهران و تعداد 36 نفر به زندانهای سایر استان های کشور انتقال یافته اند.

انتهای پیام