چهارشنبه 13 تیر 1403

انتقام از اسرائیل به سبک کارگران ترک / خودداری ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای اسرائیلی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
انتقام از اسرائیل به سبک کارگران ترک / خودداری ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای اسرائیلی

کارگران ترکیه‌ای از ارائه سوخت به هواپیمای صهیونیست به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اجتناب کردند.

خطوط هوایی «ال عال» وابسته به رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که به یکی از هواپیماهای این شرکت که از ورشو پایتخت لهستان در حال سفر به تل آویو بوده و به دلیل مشکلات فنی مجبور به فرود اضطراری در ترکیه شده، اجازه سوختگیری داده نشده است.

در این گزارش آمده است که هواپیمای مذکور اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه آنتالیا ترکیه کرده است اما پس از درخواست برای سوخت گیری، کارگران فرودگاه از سوخت رسانی به این هواپیما پیش از عزیمت به سمت سرزمین‌های اشغالی اجتناب کرده‌اند.

این خطوط هوایی اعلام کرد: به دلیل اقدام کارگران ترکیه‌ای در عدم عرضه سوخت به هواپیمای ما، این هواپیما مجبور به پرواز به سمت یونان شد و پیش از عزیمت به تل آویو، در فرودگاه این کشور سوخت دریافت کرد.

یک دیپلمات ترکیه‌ای در این باره، گفت: بنابر ملاحظات بشردوستانه قرار بود سوخت به این هواپیما داده شود اما چون روال مربوطه طولانی شده و در نهایت در شرف انجام بود، خلبان این هواپیما تصمیم به پرواز به سمت یونان برای دریافت سوخت از این کشور گرفت.

موج تنفر از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی فلسطینیان در غزه کشورهای اسلامی را در برگرفته و اوج این موضوع تلاش برای اعمال سیاست تحریم علیه این رژیم از سوی مسلمانان است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.