سه‌شنبه 27 شهریور 1403

انجام 51 پرواز برنامه ای و فوق‌العاده به مشهد طی 10 روز گذشته

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
انجام 51 پرواز برنامه ای و فوق‌العاده به مشهد طی 10 روز گذشته

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در تعطیلات هفته پیش و به مناسب دهه صفر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی پروازهای فوق العاده خود را برقرار کرده بود گفت: در این مدت روزانه چندین پرواز برنامه ای و فوق‌العاده به شهر مشهد انجام شد.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی ماه صفر هم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای برگشت را به‌صورت فوق العاده برقرار کرد و در این مدت فروش بلیت با نرخ مصوب 2 میلیون و 700 هزار تومان را در سایت خود شرکت هواپیمایی قرار دادیم.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تاکید کرد: از 10 تا 16 شهریور که مصادف با دهه‌ی آخر ماه صفر بوده بیش از 6 هزار زائر با پروازهای فوق العاده در مسیر تهران به مشهد و بالعکس جابه‌جا شدند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: در این ایام برای جابجایی زائران رضوی 6 هزار صندلی برنامه ریزی شده بود که با توجه به درخواست و استقبال مسافرا ن و لزوم خدمت رسانی این تعداد به بیش از 7 هزار صندلی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در این ایام تعداد 51 پرواز برنامه ای و فوق‌العاده در مسیر تهران به مشهد مقدس و بالعکس در دهه پایانی ماه صفر از دهم شهریور ماه تا روز 16 شهریور ماه انجام داد گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیش از 7 هزار صندلی برای این ایام در نظر گرفت که نزدیک به 6 هزار و 500 بلیت در این مسیر خریداری شد.

خبرنگار: محبوبه کباری