یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

انسانیت در تمدن غرب ذبح شده است

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، گردهمایی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان همراه با مسؤولان حراست‌ها با محوریت حجاب و عفاف با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، علیرضا فخاری استاندار تهران صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این گردهمایی اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب امروز به یک موضوع رایج پر کشور تبدیل شده است. اصولا این مسئله، مسئله برخورد دو تمدن است، اولی تمدنی مبتنی بر ارزش های الهی انسانی و اخلاقی و دومی تمدنی مبتنی بر ارزش های مادی لذت پرستی و لذت جویی و کالاواره قلمداد کردن زنان و مردان.

وی افزود: انسانیت در تمدن غرب ذبح شده است و انسان در آنجا به حیث یک محصول و کالا قلمداد می‌شود. آمریکا که سردمدار این تمدن است با نزدیک به 170 هزار زندانی زن بزرگترین زندان زنان را در دنیا دارد.

وزیر کشور ادامه داد: با فجایعی که خودشان اعلام می کنند، نزدیک 50 درصد فرزندان نامشروع است، با زنانی که تحت ازار جنسی واقع می‌شوند.

وحیدی با تاکید بر اینکه، کشف حجاب یک طرح استعماری است، تصریح کرد: این تمدن سایه شوم خودش را با قلدری رضاشاه با کشف حجاب نشان داد. امروز از جمله روزهایی است که آن لکه سیاه و لکه ننگی بر پیشانی رژیم کودتایی رضاقلدر در این کشور است.

وی افزود: مردم در گوهرشاد چه چیز خواستند؟ حرفشان این بود که چرا میخواهید به زور حجاب را از سر ما بکشید؟