شنبه 29 اردیبهشت 1403

انقلاب اسلامی «ایران» را در جهان عزتمند کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
انقلاب اسلامی «ایران» را در جهان عزتمند کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک این اقدام تحول آفرین در نظام گفتمانی جهان، انقلاب را موجب عزت بخشی به «ایران» عنوان کرد که در این بیانیه آمده است: در سالروز پیروزی انقلابی قرار داریم که تمام معادلات جبهه کفر و استکبار را درهم ریخت و موجب عزت بخشی به جبهه مظلومان...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک این اقدام تحول آفرین در نظام گفتمانی جهان، انقلاب را موجب عزت بخشی به «ایران» عنوان کرد که در این بیانیه آمده است:

در سالروز پیروزی انقلابی قرار داریم که تمام معادلات جبهه کفر و استکبار را درهم ریخت و موجب عزت بخشی به جبهه مظلومان و مستضعفان عالم شد. انقلابی که گفتمانی متفاوت و مبتنی بر نظام تفکری متعالی اسلام را احیا و معرفی کرد و سبب شد جهان با جبهه‌ای جدید آشنا شده و دکترین نوین و نجات بخش بشر از مشکلات را بشناسد.

امروز به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب به قله نزدیک شده و این مهم مرهون یاری خداوند، صبوری و همراهی ملت و خون‌های پاک شهدای عزیزمان است.

جامعه دانشگاهی نیز در این مسیر و در راستای ایجاد تحولات بنیادین در حوزه علم، گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و اثبات کارآمدی آن در جهان برداشته و به این مسیر نیز ادامه خواهد داد.

فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی که اکثرا محصول یکی از نهاد‌های علمی بنا شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هستند، ضمن دعوت از همه‌آحاد جامعه به ویژه نخبگان و جامعه دانشگاهی برای شرکت در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن 22 بهمن، یکپارچه بر این باورند که جبهه حق به سردمداری انقلاب اسلامی ایران به زودی در جهان موجبات تحولات مهم آمیخته با فطرت پاک بشری را رقم خواهد زد؛ تحولاتی که منجر به تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد شد به اذن الله»