پنج‌شنبه 12 مهر 1403

انقلاب اسلامی با نام امام خمینی (ره) پیوند عمیق دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
انقلاب اسلامی با نام امام خمینی (ره) پیوند عمیق دارد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد گفت: انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، پیوندی عمیق دارد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در این پیام افزود: چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم‌دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد.

وی بیان کرد: رحلت آن شخصیت بی‌نظیر همچون حیاتش منشأ بیداری و نهضتی دوباره شد و راه و یادش جاودانه گردید، چرا که او حقیقت بود و حقیقت همواره زنده و فناناپذیر است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: پانزدهم خرداد نیز روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

وی افزود: مجاورت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد در تقویم که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، پیوندی عمیق دارد و بر ماست تا با حلقه‌های متحد و ناگسستنی همدلی و وحدت، دشمنان را چونان همیشه از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نماییم.

معتمدیان اظهار داشت: بدینوسیله سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران باوفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف و مومن استان خراسان جنوبی تسلیت عرض می‌نمایم.

وی گفت: امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم؛ ان شاءالله.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*