شنبه 7 مهر 1403

انوشیروانی: نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی تمامی ندارد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
انوشیروانی: نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی تمامی ندارد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بیگناه غزه و لبنان گفت: نسل‌کشی آنها و شهادت دبیرکل حزب الله نشان داد اسرائیل خط قرمزها را رد کرده و باید جواب سختی به آنها داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با ایرنا، از وقایع تاسف‌بار چندساعت اخیر در لبنان سخن گفت و اظهار داشت: فدراسیون وزنه‌برداری در کنار سایر آحاد جامعه ورزش و ملت بزرگ ایران این اتفاق را به شدت محکوم می‌کند. شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله نشان داد این رژیم غاصب هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسد و آنها در حملات گسترده خود بسیاری از زنان و کودکان را نیز به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: این رژیم تمامی خط قرمزها را رد کرده و باید تقاص این رفتارهای شیطانی و غیرانسانی را بدهد، متاسفانه هر روز شاهد نسل‌کشی آنها هستیم و این جنایان دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. هر روز بسیاری از کودکان و مردم بی‌گناه فلسطین غرق در خون می‌شوند و قهرمانان و جامعه ورزش وزنه‌برداری همچون گذشته در کنار سایر آحاد جامعه و ملت بزرگ ایران در کنار مردم مظلوم خواهد بود و از آنها حمایت می‌کند.

گفتنی است رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

258 258

کد خبر 1963839