شنبه 31 شهریور 1403

انگار ما فقط برای سلامتی ورزش می‌کنیم؛/ زائرکاظمین: گل سالم من را پر پر کردید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انگار ما فقط برای سلامتی ورزش می‌کنیم؛/ زائرکاظمین: گل سالم من را پر پر کردید!

مسعود زائرکاظمین نسبت به عدم استفاده از VAR در مسابقات گل‌گهر سیرجان انتقاد کرد.

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر سیرجان در شرایطی در هفته پنجم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید که گل مسعود زائرکاظمین در این مسابقه در شرایطی مشکوک آفساید اعلام شد.

زائرکاظمین در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: این بازی دربی کرمان محسوب می‌شد و ما از حساسیت آن آگاه بودیم و با شرایط خیلی خوبی پا به میدان گذاشتیم و دنبال سه امتیاز بودیم اما متاسفانه با وجود بازی خوب و کارهای تاکتیکی که انجام دادیم، نتوانستیم به گل برسیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، توضیح داد: فکر می‌کنم گل کاملا سالم ما به اشتباه مردود مردود اعلام شد و واقعا ناراحت‌کننده است که فقط برای چند تیم VAR می‌آورند. نمی‌دانم چرا این اتفاق برای سایر تیم‌های لیگ برتر رخ نمی‌دهد. انگار فقط سه چهار تیم برای قهرمانی می‌جنگند و آنها مهم هستند و بقیه برای سلامتی ورزش می‌کنند!

مهاجم گل‌گهر با گلایه از این شرایط ادامه داد: بالاخره همه تیم‌ها هدفی دارند و باشگاه ما هم با اینهمه امکانات، اهدافی را ترسیم کرده است و ما برای آن هدف می‌جنگیم و توقع داریم نگاهی هم به باشگاه ما و امثال ما هم نگاهی شود. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و امیدواریم در هفته‌های آینده برای همه تیم‌ها از VAR استفاده شود.

او در مورد حضور مهدی تارتار در گل‌گهر و شرایط این تیم در این فصل عنوان کرد: آقای تارتار یکی از باتجربه‌ترین سرمربی‌های لیگ است و شناخت خوبی به لیگ و بازیکنان دارد. از طرفی باشگاه هم امسال بازیکنان خیلی خوبی جذب کرده و امیدواریم رفته رفته به شرایط مدنظرمان برسم و هماهنگ‌تر شویم. در حال حاضر شرایط نسبت به هفته‌های اول بهتر شده و امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و جایگاه خوبی در شان باشگاه گل‌گهر کسب کنیم.

زائرکاظمین در خصوص اهداف گل‌گهر در این فصل گفت: هدف ما کسب سهمیه است و حتی نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم. در لیگ امسال تیمی نیست که اختلاف زیادی با سایر تیم‌ها داشته باشد و برای مثال می‌بینیم که استقلال خوزستان، استقلال تهران را شکست می‌دهد. تقریبا همه تیم‌ها در یک سطح هستند. با این شرایط ما هم با این امکانات، بازیکنان خوبی که جذب کردیم و کادرفنی خوب‌مان، برای سهمیه می‌جنگیم و صددرصد نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم. تیم ما چیزی برای قهرمانی کم ندارد، البته اگر VAR در بازی‌هایمان باشد.

او در مورد شرایط خود در این فصل نیز عنوان کرد: در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم و امیدوارم در ادامه از این هم بهتر شود. من پارسال با آقای تارتار کردم و خوشحالم که امسال هم قسمت شد با ایشان و کادرشان کار کنم و امیدوارم هم من و هم تیم رفته رفته بتوانیم زیرنظر ایشانبه شرایط بهتری برسیم و نتیجه‌ای عالی و درخور شان نام گل‌گهر کسب کنیم.

بازیکن گل‌گهر در پایان در مورد تقابل هفته آینده این تیم مقابل مس گفت: صد درصد برای سه امتیاز بازی وارد زمین می‌شویم. همه آگاه هستیم که باید سه امتیاز را کسب کنیم و برای پیروزی در این بازی می‌جنگیم.

انگار ما فقط برای سلامتی ورزش می‌کنیم؛/ زائرکاظمین: گل سالم من را پر پر کردید! 2