پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه ورزش سه

آلن شیرر، اسطوره نیوکسل، به توهین لیام گالاگر، خواننده معروف و طرفدار منچسترسیتی، واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

جان تری، اسطوره چلسی، به عنوان مردی سرسخت شناخته می‌شود ولی ژوزه مورینیو نشان داد می‌داند چطور باید اشک او را در بیاورد.

وب‌گاه ورزش سه

نشریه آلمانی اشپورت‌بیلد مدعی شد منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن‌هاخ گزینه‌ای غیرمنتظره در نظر گرفته است: توماس توخل.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا برخی رادیکال ها چشمان خود را بر حقیقت ذات و خوی استکباری آمریکا بسته و مدام از ایده تکراری خود مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا بسته‌اند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تداوم سیاه‌نمایی غرب علیه دفاع مشروع ایران دربرابر اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم‌ها علیه تهران به توافق رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل امروز دوشنبه از همه کشورها خواست به طور مؤثر از آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) که شریان حیاتی برای آوارگان فلسطینی در منطقه است، حمایت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل امروز به زخمی شدن سه هزار و 294 نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ علیه غزه تاکنون اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فایننشال تایمز فاش کرد که اتحادیه اروپا و ناتو فشاری را علیه نخست‌وزیران یونان و اسپانیا وارد می‌کنند تا این کشورها سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته خود را به اوکراین بفرستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از ورود غیرقانونی به سردخانه بیمارستان پرنسس دایانا، مردی به داشتن رابطه جنسی با اجساد در سردخانه بیمارستان اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نشریه اسرائیلی از ادامه سریال کناره گیری فرماندهان ارتش این رژیم به دلیل شکست در عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران منچستریونایتد که دیروز به نشانه اعتراض در حال ترک ومبلی بودند وقتی متوجه شدند که گل حاجی رایت مردود شده سراسیمه به ورزشگاه برگشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اندی کول و جان تری 2 بازیکن سابق تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواپیماهای جنگی اسرائیل امروز (دوشنبه) مناطق مختلف نوار غزه به ویژه شمال و شرق شهر غزه را به شدت بمباران کردند.

وب‌گاه ورزش سه

در رنکینگ جدید توپ طلای 2024 کیلیان امباپه و هری کین صعود کردند ولی حذف منچسترسیتی از اروپا کار هالند را دشوار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان انگلیس امروز (دوشنبه) 2 نفر را به بهانه افشای اسرار محرمانه این کشور به چین متهم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه دی سایت در مطلبی نوشت: پلیس لندن به اتهام عدم انجام اقدامات کافی برای محافظت از یهودیان در مواجهه با تظاهرات مداوم طرفداران فلسطینی در پایتخت انگلیس مورد انتقاد قرار گرفته است. رئیس یک سازمان ضد یهود ستیزی اکنون خواستار استعفای مارک رولی، رئیس پلیس لندن شده است. گیدئون فالتر از ابتکار کمپین علیه یهودستیزی در مقاله‌ای مهمان در روزنامه ساندی...