جمعه 14 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین رئال مادرید به دنبال حضور روی نیمکت میلان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آرسنال که تیمش را در آستانه شکستن طلسم 20 ساله قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار داده، می‌گوید که از سرمربی افسانه‌ای توپچی‌ها مشورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به دستگیری چند مظنون به جاسوسی علیه چین این اتهامات را تهمت دانسته وتاکید کرد که آلمان موظف است به این طنز سیاسی ضد چینی پایان دهد.

وب‌گاه الف

عملیات وعده‌صادق نتایج چشمگیر نظامی را برای ایران به همراه داشته است. نفوذ موشک‌های ایرانی و اصابت آنها به اهداف، خود نشان‌دهنده وجود ضعف‌های جدی در سامانه‌های پدافند موشکی رژیم‌صهیونیستی است که در حملات احتمالی بعدی ایران می‌تواند از این نقاط ضعف برای واردآوردن خسارات جدی به رژیم‌صهیونیستی استفاده کند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا و همچنین قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران تصریح کرد: توسل به ابزار تحریم علیه ظرفیت‌های دفاعی ایران خللی در عزم و اراده ایران ایجاد نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه آلمانی دی ولت شرح مفصلی از پیش‌نویس یک پیمان صلح برای پایان دادن به جنگ بین اوکراین و روسیه بر اساس توافق‌نامه استانبول منتشر کرده که هرگز در بهار 2022 امضا نشد. این نشریه می‌نویسد: حتی با اینکه دو سال گذشته، این معامله همچنان سودآور به نظر می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دانشگاه انگلیسی طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که به دلیل مشکلات مادی مجبور به حذف رشته‌ها و اخراج کارکنان خود است.

وب‌گاه گسترش

در حالی که قیمت ارز در بازار با کاهش چشمگیری همراه شده و هم اکنون دلار به کانال 61 هزار تومانی بازگشته است، برخی کانال‌های تلگرامی هنوز تلاش می‌کنند تا قیمت دلار را در سطوح بالاتری نگه دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک صنعتی و بازرگانی چین، شعبه استانی چینگهای، یک اداره نیروهای مسلح مردمی را در شینینگ، استان چینگهای در شمال غربی چین تأسیس کرد و به اولین بخش نیروهای مسلح مردمی برای حفاظت از مؤسسات مالی در این کشور تبدیل شد.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام ترکیب اصلی لیورپول، محمد صلاح، ستاره مصری، از ترکیب لیورپول برابر وستهم خط خورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، خشم در برابر اتهامات جاسوسی وارد شده به چین از طرف آلمان افزایش یافته و لحن این کشور تشدید شده است. دولت چین اعلام کرده که این‌ها تهمت هستند و آلمان موظف است "به طنز سیاسی ضد چینی پایان دهد. " وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: پس از اتهامات جاسوسی علیه چین و احضار سفیر آلمان، پکن بار دیگر به صورت شفاهی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه رئال مادرید به یک منظور خاص قصد اعمال تغییری بزرگ در اساسنامه این باشگاه را دارد.

وب‌گاه ورزش سه

لسترسیتی پس از پیروزی برابر لیدز یونایتد و تحت هدایت انزو مارسکا توانست بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل از بسته شدن تحقیقات مربوط به پرونده یکی از 12 کارمند آنروا به دلیل عدم ارائه شواهد ادعایی از سوی اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر خارجه یمن گفت که یمن از طرح‌های متجاوزانه آمریکا علیه این کشور مطلع است و مسؤولیت پیامدهای حماقت احتمالی برعهده واشنگتن خواهد بود.