شنبه 1 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا تصویری از نقاشی‌اش در باشگاه ورزشی منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وی متولد سال 1962 در اردن است. او فرزند همسر دوم شاه ملک حسین، شاهزاده مونا الحسین (متولد شده با نام آنتوانت آرویل گاردینر در انگلیس) است و 4 برادر و 6 خواهر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری فرانسه امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع دیپلماتیک متعدد گزارش داد، شورای امنیت سازمان ملل فردا (پنجشنبه) در مورد درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل رای خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران در عملیات اخیر علیه اسرائیل، هوشمندانه منحصرا به اهداف نظامی حمله کرد و یک نفر هم کشته نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان در باشگاه ورزشی را می بینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگر روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: اردن به دنبال حمایتش از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله هوایی تنبیهی ایران به این رژیم، خود را در موقعیتی بغرنج گرفتار کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی چوپان تصویری از نقاشی‌اش در باشگاه ورزشی منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق جبهه مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی، به صورت فله‌ای، اکانت‌های سایبری فارسی‌زبان و عربی زبان را تاسیس کرده و به افکار عمومی جامعه ایران حمله می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سنتکام مدعی شد که با پهپاد نیروهای یمنی مقابله کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شده است که با پهپاد نیروهای یمنی مقابله کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از پاسخ ایران به تل آویو، اسرائیل در صدد واکنش ادعایی است، هرچند هنوز نتوانسته متحدان غربی اش بالاخص ایالات متحده را با خود هم صدا کند؛ گزاره‌ای که می‌تواند برای این بازیگر پرهزینه باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال رکود سیاسی در کشور لیبی، فرستاده سازمان ملل به لیبی استعفای خود را به دبیرکل این سازمان اعلام کرد.

وب‌گاه الف

نخست وزیر انگلیس در تداوم تلاش‌های مقامات غربی برای تقویت روحیه سران رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تنبیهی ایران، به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل این طور ادعا کرد که ایران دچار اشتباه محاسباتی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای شهر تهران، نسبت به بی‌اعتنایی مصوبه شورا درباره نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر پرچم‌ها در مناسبت‌ها انتقاد کرده و گفت: ما باید هویت خود را در شادی و عزا نشان دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رویترز امروز به نقل از تحلیلگران نوشت که با توجه نگرانی از افزایش قیمت سوخت و ناخرسندی چین، بعید است که پاسخ تنبیهی بی‌سابقه ایران به اسرائیل به افزایش چشمگیر تحریم‌های نفتی واشنگتن علیه ایران بینجامد.