یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

"اهالی خبر و رسانه" باید از امینت شغلی برخوردار باشند

وب‌گاه منیبان مشاهده در مرجع
"اهالی خبر و رسانه" باید از امینت شغلی برخوردار باشند

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهالی خبر و رسانه باید از امینت شغلی بیشتری برخوردار شوند؛ همواره تلاش ما در راستای این هدف بوده است.

بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان پیش از ظهر امروز آیین بزرگداشت روز خبرنگار با عنوان «روایت اول» برگزار شد. در این مراسم فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: مصادف شدن روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصتی برای یادآوری روایت اول ایثار و فداکاری و عشق و انسانیت است که همگی از درس‌های عاشورا هستند. روایت اول یادآور می‌شود که این مسیر میراثی از حضرت زینب (س) است که تاکنون ادامه داشته است.

وی ادامه داد: تلاش ما در معاونت مطبوعاتی متمرکز بر مقطع ابتدایی تولید محتوا و روایت اول یعنی خبرنگاران و کنشگرانی است که می‌توانند روایت اول را داشته باشند و به‌هم‌ریختگی و آشفتگی جنگ نرم را بهبود بخشند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اهالی خبر و رسانه باید از امنیت شغلی بیشتری برخوردار شوند، همواره تلاش ما در راستای این هدف بوده است. بسته حمایتی مطرح شده توسط رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بخش دیگری از این حمایت‌هاست.

مهدی‌پور افزود: ما خانواده مطبوعات را به سمت سامانه جامع رسانه‌ها هدایت کردیم تا تمامی خدمات را به طور شفاف در اختیار فعالان این حوزه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر موفق شویم که ریل‌گذاری در این مسیر را اصلاح کنیم، قدم بزرگی را در راه ارتقای جایگاه خبرنگارانی که روایت اول را دارند، برداشته‌ایم.

ت ت کدخبر: 103093 تاریخ انتشار 1401/05/23 14:54:13

این اخبار را دوست دارید