جمعه 21 اردیبهشت 1403

اهداء جهیزیه به نو عروسان در یاسوج + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اهداء جهیزیه به نو عروسان در یاسوج + تصاویر

به همت بنیاد خیریه ابشار عاطفه ها 100 سری جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش این بنیاد اهداء شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در آئین اهداء این جهیزیه ها که در حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار شد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی، مدیرکل بهزیستی استان، جانشین سپاه ناحیه بویراحمد، معاون هماهنگ کننده انتظامی استان و مسئول بیناد خیریه آبشار عاطفه ها حضور داشتند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در این ائین ابراز داشت: در هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام به امر ازدواج توجه نشده و بر همین اساس بر همه ما واجب است که در راستای امر ازدواج آسان تلاش کنیم. وی با اشاره به اینکه ازدواج هسته اول ایجاد خانواده و به نوبه خود، واحدی در سنگ بنای جامعه انسانی استگفت: ازدواج زمینه ساز مطلوب ترین فرصت برای زیباترین تلاقی چشم ها، گیراترین تبادل کلام ها، استوارترین گام ها، تجلی متعالی ترین ارزش ها و محبوب ترین کانون نزد خالق متعال است.

محمد لطیف ارجمند خاطر نشان کرد: ترویج ازدواج آسان در بین جوانان بهترین راهکار برای آغاز زندگی مشترک است، جوانانی که می توانند بسیار ساده و با یک مراسم به رنگ سادگی اما توام با همدلی زیر یک سقف بروند و سالها در کنار هم خوشبخت باشند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد تصریح کرد: اصل ساده زیستی در فرهنگ اسلامی بسیار با اهمیت و مورد تاکید است بنابراین توجه به زندگی به سبک اسلامی به ویژه در زمینه ازدواج، سبب آسایش و آرامش در زندگی می شود.

در ادامه این برنامه خانم چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها بیان کرد: این بنیاد در سال 80 از مشهد شروع و بعد از گذشت 21 سال به یک بنیاد بین الملی تبدیل شده است و در حال حاضر در حال گرفتن مجوز برای حمایت از محرومان در دیگر کشور ها است.

وی گفت: این بنیاد خیریه هر ساله بیش از 10 هزار جهیزیه را به زوجین تحت پوشش اهدا می کند. تصاویر تکمیلی این مراسم در زیر آمده است؛ انتهای پیام /
اهداء جهیزیه به نو عروسان در یاسوج + تصاویر 2
اهداء جهیزیه به نو عروسان در یاسوج + تصاویر 3
اهداء جهیزیه به نو عروسان در یاسوج + تصاویر 4
اهداء جهیزیه به نو عروسان در یاسوج + تصاویر 5
اهداء جهیزیه به نو عروسان در یاسوج + تصاویر 6
اهداء جهیزیه به نو عروسان در یاسوج + تصاویر 7