سه‌شنبه 24 مهر 1403

اهداء 2 دستگاه سی‌تی اسکن به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اهداء 2 دستگاه سی‌تی اسکن به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

ارومیه - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: 2 دستگاه سی‌تی اسکن به همت خیران حوزه صنعت این استان خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تحویل داده شد.

حسن انتظار روز چهارشنبه در جلسه تجلیل از خیران سلامت حوزه صنعت که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: ارزش این دستگاه‌ها 34 میلیارد ریال بوده که توسط خیران حوزه صنعت استان خریداری شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای کمک به کنترل و مدیریت بیماری کرونا و قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت 40 هزار جفت دستکش، یک‌هزار و 50 عدد لباس محافظتی و 400 شیلد توسط خیران حوزه صنعت به تلاشگران عرصه سلامت اهدا شد.

وی بیان کرد: تلاش‌های خادمان سلامت در استان بسیار چشمگیر بوده و توانسته آمار همه‌گیری را در سطح جامعه پایین بیاورد و باید قدردان تلاش‌ها و زحمات این قشر باشیم.

وی بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکنون هیچ کدام از کارکنان حوزه صنعت استان به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: بحث سلامت جدای از بحث تولید و اقتصاد نیست و چرخه اقتصاد در صورتی به حرکت درمی‌آید که سلامت در جامعه وجود داشته باشد.

جواد آقازاده بیان کرد: عملکرد هماهنگ در سطح استان منجر شده تا مدیریت صحیح بیماری و همچنین توزیع اقلام بهداشتی و محافظتی در سطح جامعه انجام شود.

وی اظهار داشت: این استان در میزان تخت‌های بیمارستانی نیز در حد متوسط کشوری است و با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت این رقم بالاتر از متوسط کشوری خواهد بود.

وی تاکید کرد: رصد واحدهای صنفی و صنعتی در سطح استان مورد تاکید ما بوده تا از انتشار بیماری جلوگیری شود و مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اهدای لوح سپاس از زحمات تلاشگران حوزه صنعت و خیران این بخش تجلیل کرد.

*س_برچسب‌ها_س*