پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اهدای جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اهدای جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام

اسلام نژاد با بیان اهدای جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام؛ گفت: بسیج سازندگی همواره در میدان جهاد و خدمت‌رسانی به مردم حاضر بوده و در این راه از همان روزهای نخست تشکیل تا به امروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد اسلام نژاد، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت‌جام در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اهدای جهیزیه به ارزش 1 میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام؛ اظهار داشت: بسیج سازندگی همواره در میدان جهاد و خدمت‌رسانی به مردم حاضر بوده و در این راه از همان روزهای نخست تشکیل تا به امروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی تصریح کرد: این سازمان جهادی و انقلابی با سازمان‌دهی نیروهای متخصص و به کارگیری بسیجیان اقدامات و فعالیت‌های مختلفی را از محرومیت‌زدایی تا اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، کمک به مردم حادثه دیده در هنگام وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی و این روزها در میدان مبارزه با بیماری کرونا همواره همراه مردم بوده است و حفظ سلامت مردم را در دستور کار خود داده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت‌جام اظهار داشت: بسیج سازندگی در سال گذشته 200 گروه جهادی در قالب اردوهای جهادی در راستای سازندگی؛ بهداشتی؛ محرومیت زدایی؛ خدمات عمرانی، اقتصاد مقاومتی و عرصه هایی مختلف متناسب با نیاز مردم منطقه تربت‌جام مشارکت داشته است.

اسلام نژاد خاطر نشان کرد: توزیع 80 هزار بسته معیشتی و 700 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان؛ بهسازی و مرمت 165 واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد؛ احداث تعداد 4 واحد منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی و مرمت و لایروبی 5 هزار مترمربع قنوات گوشه‌ای از اقدامات بسیج سازندگی ناحیه تربت‌جام در سال گذشته بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: امروز بسیج سازندگی با نفش آفرینی تازه از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت ساز کشور، با حضور دانسته، مشخص شده و هوشیارانه خود، نماد عزت، اقتدار، ولایت مداری، از خود گذشتگی و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام /