جمعه 10 فروردین 1403

اهدای لوح تقدیر وزیر فرهنگ به حجت‌الاسلام قرائتی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اهدای لوح تقدیر وزیر فرهنگ به حجت‌الاسلام قرائتی

تهران - ایرنا - لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس 40 سال فعالیت و خدمت به قرآن کریم، تقدیم حجت‌الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین اختتامیه چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» روز جمعه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» رئیس ستاد اقامه نماز، تنی چند از مسئولان استانی و نفرات برتر این دوره از مسابقات برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی، لوح تقدیر «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به پاس 40 سال فعالیت و خدمت به قرآن کریم تقدیم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی کرد.

متن این لوح به شرح ذیل است: حضور ارزشمند و پرافتخار حضرتعالی در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی سراسری مدهامتان، موجب سربلندی و خرسندی دست‌اندرکاران این رویداد مهم قرآنی گردید. معلمی درس‌هایی از قرآن، ارائه هزاران ساعت برنامه صوتی و تصویری از تفسیر قرآن، نگارش مجموعه وزین و ارزشمند تفسیر نور و دهها عنوان کتاب دیگر که از نظر مخاطب و شمارگان به یکی از پرخواننده‌ترین و پرتعدادترین نشریات کشور تبدیل شد، تنها گوشه‌ای از خدمات ارزشمندتان می‌باشد که موجب گردید تا مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از مقام شامختان به عنوان «عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر» یاد نمایند.

در ادامه آمده است: اینجانب فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس، تقدیر و تشکر خود را به پاس عمری تلاش بی‌وقفه و بی‌شائبه‌ی حضرتعالی در توسعه، ترویج و تفسیر قرآن کریم، خدمتتان اعلام می‌نمایم. امید است در آینده‌ی پرامید پیش روی انقلاب اسلامی، تلاش‌ها و اقدامات روزافزون حضرتعالی در تفسیر و ترویج قرآن کریم، روحیه‌ی ایمان و امید را در میان مردم عزیز ایران اسلامی فزونی بخشیده و شاهد رشد و بالندگی همه‌جانبه‌ی فعالیت‌های قرآنی، در گام دوم انقلاب باشیم.

*س_برچسب‌ها_س*