دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه 1947 روستا در سیستان و بلوچستان درگیر سیل شده است، گفت: تا کنون امدادرسانی به 3752 نفر از سیل‌زدگان انجام گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان اورژانس استان تهران: 132 نفر نیز در هفته‌ای که گذشت با گاز CO مسموم شدند که متأسفانه این آمار نسبت هفته گذشته دو برابر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد 40 ساله پدرش را به خاطر گرفتن ارثیه زود هنگام به قتل رساند، در حالی به تخریب اموال و کتک کاری اعتراف کرد که از مرگ پدرش اطلاع نداشت!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: 16 شهرستان و 1947 روستا در سیستان و بلوچستان از نهم اسفند درگیر سیل هستند. معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به روستا‌های تحت تاثیر سیل اشاره کرد و گفت: تاکنون هزار و 947روستا درگیر سیلاب و خسارت شدند که چابهار با 480 و نیکشهر با 330 روستا بیشترین میزان درگیری را داشتند. محمدحسن نامی اظهار داشت: شهرستان‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زایمان زن بابلی در شرایطی بحرانی، معجزه ای بود که در دل زمستان رخ داد. اراده و امید مادر، فداکاری اپراتور اورژانس و یاری طبیعت، نجات جان دو انسان را رقم زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اورژانس کشور نسبت به افزایش حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری در کشور هشدار داد و گفت که از ابتدای اسفند تا صبح امروز، پنج نفر در کشور به دلیل انفجار موادمحترقه جان خود را از دست داده و 91 نفر نیز مصدوم شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آن طور که از گزارش‌های سازمان اورژانس کشور برآورد می‌شود، شاهد رشد 57 درصدی حادثه دیدگان و 100 درصدی فوتی حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال هستیم. بر همین اساس، تاکنون 41 مورد سوختگی، 30 مورد آسیب به چشم و 15 مورد قطع عضو رخ داده است. استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران در صدر مصدومان حوادث چهارشنبه سوری قرار دارند. بنابر اعلام سازمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت 5 نفر در آستانه مراسم چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون 15 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دچار قطع عضو شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهارشنبه سوری هنوز نیامده آمار مصدوم و فوتی به جا گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

بابک یکتاپرست از رشد 57 درصدی آسیب دیدگان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: از اول تا 11 اسفندماه سال 1402، تعداد 96 نفر براثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری آسیب دیدند که از این تعداد متاسفانه 5 نفر فوت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود از اعزام دو نفر از مصدومان حادثه ریزش پل در سریال سلمان فارسی به تهران خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه فیلمبرداری این سریال تاریخی پنج نفر بودند که پس از پیگیری روند درمان، دو از آنان به علت شکستگی‌های متعدد به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته اعلام کرد: از یکم تا یازدهم اسفند سال جاری 96 مورد آسیب‌دیدگی ناشی از این حوادث شناسایی شده است همچنین در این مدت پنج نفر جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت 5 نفر در آستانه مراسم چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون 15 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دچار قطع عضو شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود از اعزام 2 نفر از پنج مصدوم حادثه فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شنبه 12 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق پارکینگ ساختمان پنج طبقه در تهرانپارس و نجات 30 نفر از دود خبر داد.