دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

مشاوره تلفنی کارشناس اورژانس 115 بابل، باعث نجات جان یک نوزاد تازه به دنیا آمده در منزل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم نسبت به مسمومیت بر اثر استفاده زیاد از مواد شوینده هشدار داد و گفت: عوارض شوینده‌ها در خانه‌تکانی را جدی بگیرید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هماموران پلیس موفق شدند سارقی را که طلاهای یک دختر دانش‌آموز را در نزدیکی مدرسه‌اش سرقت کرده بود، دستگیر کنند. ماموران پلیس موفق شدند سارقی را که طلاهای یک دختر دانش‌آموز را در نزدیکی مدرسه‌اش سرقت کرده بود، دستگیر کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ محمدجواد آرامون فرمانده انتظامی شهرستان بافت در این خصوص گفت: در پی اعلام مسئول یکی از دبستان‌های دخترانه مبنی بر سرقت طلاهای یکی از دانش‌آموزان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی که متهم به فروش مشروبات الکلی تقلبی و مرگ پسری جوان بود، توانست بی‌گناهی خود را ثابت کند. مرد جوانی که متهم به فروش مشروبات الکلی تقلبی و مرگ پسری جوان بود، توانست بی‌گناهی خود را ثابت کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بهمن سال 1399 دو مرد جوان به نام‌های شاهین و بهزاد با علائم مسمومیت الکلی به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شدند. از آنجا که حال عمومی شاهین نامساعد بود و هوشیاری...

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی سلسله از جان‌باختن فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان حین خدمت و بررسی صحنه تصادف در محور خرم‌آباد - دلفان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان حین خدمت و بررسی صحنه تصادف در محور خرم‌آباد - دلفان جان خود را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با اشاره به این که شوینده‌ها حاوی گازهایی هستند که برای دستگاه تنفسی مضر است، گفت: مخلوط کردن شوینده‌ها با یکدیگر باعث واکنش و تولید گازهای بسیار مضرتر شده و این ترکیبات سمی منجر به مسمومیت شدید می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه لوسترسازی در جاده خاوران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از علائم بارز سنگ کلیه، کمردرد شدید است. اما از کجا باید بدانید کمردردی که دارید نشانه سنگ کلیه است یا نه؟ خصوصاً وقتی درد پایین کمر می‌تواند به موارد متعددی ربط داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور، مصوبه رایگان شدن کلیه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه معاونت آموزش هلال احمر و پلیس راهور در قالب یک نشست هم اندیشی برای کاهش حوادث ترافیکی از طریق فرهنگ سازی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انفجار مین در خوزستان یک کشته و سه مصدوم به‌جا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاکستان اعلام کرد که این کشور با همکاری جمهوری اسلامی ایران موفق به سرکوب یک باند قاچاق انسان، بازداشت چهار پاکستانی و نجات دو تبعه ربوده شده این کشور به کمک نیروهای امنیتی ایران شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان از انفجار مین در روستای نبعه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان خبر داد که یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه واکسیناسیون با واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس در کشورمان از روزهای گذشته در استان هرمزگان آغاز شده است؛ گفت: امیدواریم تا سال آینده واکسیناسیون با این دو واکسن در کل کشور انجام گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف 3 دستگاه خودروی سواری 2 فوتی و 2 مصدوم برجای گذاشت.