دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

چهارشنبه سوری هنوز نیامده آمار مصدوم و فوتی به جا گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

بابک یکتاپرست از رشد 57 درصدی آسیب دیدگان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: از اول تا 11 اسفندماه سال 1402، تعداد 96 نفر براثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری آسیب دیدند که از این تعداد متاسفانه 5 نفر فوت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود از اعزام دو نفر از مصدومان حادثه ریزش پل در سریال سلمان فارسی به تهران خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه فیلمبرداری این سریال تاریخی پنج نفر بودند که پس از پیگیری روند درمان، دو از آنان به علت شکستگی‌های متعدد به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته اعلام کرد: از یکم تا یازدهم اسفند سال جاری 96 مورد آسیب‌دیدگی ناشی از این حوادث شناسایی شده است همچنین در این مدت پنج نفر جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت 5 نفر در آستانه مراسم چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون 15 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دچار قطع عضو شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود از اعزام 2 نفر از پنج مصدوم حادثه فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شنبه 12 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق پارکینگ ساختمان پنج طبقه در تهرانپارس و نجات 30 نفر از دود خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی ساختمان در ساعت 11:10 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمداسماعیل توکلی به انجام دو مأموریت هوایی سازمان اورژانس استان تهران در روز گذشته اشاره و اظهار کرد: در روز جمعه 11 اسفندماه، سازمان اورژانس استان تهران دو مورد سورتی پرواز داشت که یک مورد آن، مربوط به حادثه انفجار مواد محترقه (نارنجک دست‌ساز) مربوط به چهارشنبه‌سوری در ساعت 13 و 58 دقیقه در «علی‌آباد قاجار» بود. وی افزود: در این حادثه، سه نفر...

وب‌گاه خبر آنلاین

وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی ساختمان در ساعت 11:10 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 30 تن درپی وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در محله تهرانپارس خبرداد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از جزییات حادثه حریق در یک ساختمان اداری در محله تهرانپارس را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در هفته‌ای که گذشت آمار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن نسبت به هفته ماقبل دو برابر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان اورژانس استان تهران، از افزایش 2 برابری مسمومیت با گاز CO در هفته گذشته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام 23 هزار و 951 مأموریت از سوی اورژانس درهفته گذشته خبر داد و گفت: 132 نفر نیز در این مدت دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده‌اند.