چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نادر توکلی رئیس انجمن طب اورژانس ایران و رئیس شانزدهمین کنگره بین‌المللی طب اورژانس با اعلام برگزاری این رویداد در روز‌های 13 لغایت 15 دی ماه در مرکز همایش‌های رازی تهران، اظهار داشت؛ این کنگره به همت انجمن طب اورژانس ایران، معاونت درمان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف ارائه آخرین اطلاعات، دستاورد‌ها و مهارت‌های روز دنیا در زمینه...

وب‌گاه فرارو

پسر معتاد به شیشه با ضربات چاقو جان ناپدری 72 ساله خود را گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر شیشه ای ناپدری اش را با ضربات چاقو به قتل رساند و مادرش را زخمی کرد. پسر شیشه ای ناپدری اش را با ضربات چاقو به قتل رساند و مادرش را زخمی کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پسری که به شیشه اعتیاد داشت در پی جر و بحث با ناپدری سالخورده اش با چاقو او را به قتل رساند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت‌محور سازمان غذا و دارو نسبت به مسمومیت غذایی موسوم به " بوتولیسم " از کشنده‌ترین انواع مسمومیت‌ها هشدار داد؛ در سال گذشته حدود 213 مورد مشکوک و مبتلا به بوتولیسم در کشور شناسایی شده است.

وب‌گاه فرارو

دبیرکل خانه پرستار، گفت: قدرت بیماری‌زایی ویروس نسبت به پیک‌های اول و دوم و سوم و چهارم به‌شدت کاهش پیدا کرده اما پرستاران به عنوان بخشی که وظیفه مراقبت مستقیم از بیماران بستری در بیمارستان‌ها را بر عهده دارند؛ حتی در این شرایط نسبت به جمعیت عمومی در معرض خطرند و حتی تعداد مبتلایان در جامعه پرستاری، بیش از آمار ابتلا در جمعیت عمومی خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه دولت نوشت: در هر سفر یا حضور رئیس جمهور در مناطق مختلف، به تشخیص تیم حفاظت، نیروهایی از بخش‌های مختلف سپاه، نیروی انتظامی، اورژانس یا بسیج حضور دارند.

وب‌گاه فرارو

ملیکا محمدی در آمریکا به دنیا آمده و همانجا تحصیل کرده است. خانواده او هم حتی همین حالا در آمریکا سکونت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: بامداد 2 دی ساکنان ساختمانی در منطقه خاورشهر در تماس با پلیس از درگیری خونینی در طبقه دوم ساختمان خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: «خبرآنلاین» از قول حسن نوروزی، نماینده رباط کریم مدعی شد که در سفر یک ماه قبل آیت‌الله رئیسی به پرند، «400 یا 500 محافظ همراه رئیس جمهور می‌ریزند و به صورت محدود افتتاحیه صورت می گیرد، مردم باید دور بایستند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

صدا در سطوح بالا برای انسان و سایر موجودات زنده، گیاهان و محیط زیست مضر است. طبق قانون، شهروندان حق دارند از محیطی عاری از آلودگی برخوردار باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منطقه‌های مختلف نوار غزه زیر آتش سنگین جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی است. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند و توپخانه دشمن صهیونیست نیز این منطقه را گلوله‌باران کرد. خبرنگار الجزیره گزارش داد که در بمباران منطقه مدرسه رافعی در شهرک جبالیا ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند. علاوه بر این...

وب‌گاه فرارو

بر اساس آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، ایران رتبه دوم در مصرف آنتی بیوتیک در جهان را دارد و این میزان مصرف یعنی چیزی حدود 16 برابر مصرف کل دنیا!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس آخرین گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، ایران رتبه دوم در مصرف آنتی بیوتیک در جهان را دارد و این میزان مصرف یعنی چیزی حدود 16 برابر مصرف کل دنیا!

وب‌گاه فرارو

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) بر اساس آمار‌های موجود به طور میانگین ماهانه 150 مورد فرار از اورژانس این بیمارستان ثبت و ضبط می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی 28 دی ماه 1402 برگزار می‌شود. داوطلبان می‌توانند با مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس:http://sanjeshp.ir مراجعه کنند. آزمون کتبی چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته‌های مصوب در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 28 دی 1402 به صورت متمرکز در...