چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک نیسان آبی در یک ملک واقع در میدان دریاچه به سمت چهارراه طبیعت خبر داد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک نیسان آبی در یک ملک واقع در میدان دریاچه به سمت چهارراه طبیعت خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در مورد حادثه شب گذشته اظهار کرد: ساعت 22:38 دقیقه شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق یک نیسان آبی در یک ملک واقع در میدان دریاچه به سمت چهارراه طبیعت خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند. رئیس اورژانس بم دراین باره اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شده است. پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و دومین جلسه شورا و در تذکری گفت: عملیات عمرانی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) که شامل عملیات بهسازی و اجرای پیاده راه حدفاصل امام زاده عبدالله تا میدان شهر ری و نیز مسدود شدن برخی خیابان‌ها و معابر مجاور می‌باشد، سبب شده که مسیر دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و نیز بیمارستان فیروز آبادی و مکان‌های...

وب‌گاه گسترش

بازیکن تیم ملی در حادثه رانندگی جان باخت. ملیکا محمدی، بازیکن میانی تیم ملی فوتبال، در نخستین ساعات روز سوم دی‌ماه از دنیا رفت در حالی که درگیر یک تصادف رانندگی شده بود. دو همسفر او، بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی نیز در این حادثه آسیب دیدند و به بیمارستان منتقل شدند. رییس اورژانس بم دراین باره اظهار کرد:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سطح هوشیاری کیانوش عیاری که شنبه شب دچار سکته شده بود، در حال برگشت به حالت طبیعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب 9 روش درمان برای کسانی که قلب شان تیر می کشد آورده ایم. در این مطلب 9 روش درمان برای کسانی که قلب شان تیر می کشد آورده ایم. به گزارش عرشه آنلاین؛ اگر تا به حال تیر کشیدن قلب را تجربه کرده اید، بنابراین می دانید که ممکن است نگران کننده باشد. دلایل درد قفسه سینه، یا ناراحتی در نزدیکی قلب که به عنوان درد قلب تلقی می شود، دلایل بالقوه زیادی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

هافبک تیم ملی فوتبال، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: مرد خشمگین که با سلاح گرم خانواده همسرش را قتل عام کرده بود، پس از خودزنی دستگیر شد.

وب‌گاه فرارو

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ملیکا محمدی، ملی‌پوش فوتبال زنان در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنانوشت: سطح هوشیاری کیانوش عیاری که شنبه شب دچار سکته شده بود، در حال برگشت به حالت طبیعی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.