چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اثر واژگونی یکدستگاه سواری ون در محور قم - کاشان، 6 تن جان باختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: واژگونی یکدستگاه سواری ون در محور قم - کاشان سبب مرگ شش نفر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی کاشان گفت: واژگونی و سوختگی یک دستگاه ون سواری در اتوبان امیرکبیر کاشان هفت کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی و سوختگی یک دستگاه ون سواری در اتوبان امیرکبیر کاشان هفت کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت که مصدومان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی این شهر منتقل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: یک متخصص قلب گفت: در روزهای تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حادثه حریق انبار چوب در شهرک صنعتی خاوران را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این سطح از فشار خون ممکن است هیچ علامتی نداشته باشید. هنگامی که فشار خون به 180/120 یا بالاتر می رسد، یک وضعیت جدی به نام فشار خون بدخیم یا بحران فشار خون ممکن است رخ دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس 115 استان در کمتر از چهار ساعت به 19 مصدوم سه حادثه ترافیکی جاده پاتاوه دهدشت امداد رسانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اورژانس 115 استان در کمتر از چهار ساعت به 19 مصدوم سه حادثه ترافیکی جاده پاتاوه دهدشت محدوده تحت پوشش این مرکز امداد رسانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عین‌اللهی گفت: هر نوزاد زیر دو سال ماهانه 10 قوطی شیر خشک دریافت می‌کند و کمبود شیر خشک در کشور بر طرف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود به پرداخت 202 هزار و 582 یورو خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه خبری پلیس نوشت: " ادعای مطرح شده در برخی کانال‌ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر فوت متهم بر اثر شکنجه تکذیب و مقرون به صحت نمی باشد". پایگاه خبری پلیس: نیروی انتظامی آذربایجان غربی دلیل فوت یک متهم بازداشتی را در ارومیه، "بیماری صعب العلاج" اعلام کرد. رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: این فرد بر اثر بیماری صعب العلاج ساعاتی بعد از دستگیری فوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از تنها بیمارستان فوق تخصصی کودکان شمال کشور در بابل از برطرف شدن کمبود شیر خشک در کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاچاقچی سلاح جنگی و مهمات غیرمجاز در شهر ارومیه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به دستگیری قاچاقچی عمده سلاح جنگی و مهمات غیرمجاز در شهر ارومیه گفت: این فرد بر اثر بیماری صعب العلاج ساعاتی بعد از دستگیری فوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی تصادف دو خودرو در جاده خرمشهر به اهواز که امروز صبح اتفاق افتاده است، یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر هم مصدوم شدند.