چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد