سه‌شنبه 17 مهر 1403

اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می‌شود / آغاز فروش بلیت از امروز

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی 8 آذر انجام می‌شود / آغاز فروش بلیت از امروز

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس؛ ایوب زارعی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به کنسل شدن پرواز 30 آبان ماه قشم به دوحه، افزود: به دلیل تاخیر قطر در پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم امکان پرواز برای بازی نخست تیم ملی کشورمان فراهم نشد و اولین پرواز در تاریخ 8 آذرماه انجام می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت 140 نفره این پرواز، تصریح کرد: منتظر تاییدیه سپهر هستیم و درگاه فروش بلیت این پرواز از امروز باز می‌شود.

زارعی با بیان اینکه اقامتگاه‌های جزیره آماده خدمات‌دهی به گردشگران هستند به برگزاری نمایشگاه گردشگری و دستاوردهای مردمی جزیره (شهریما) اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه با 40 غرفه عرضه محصولات روستایی جزیره، 17 غرفه محصولات اقوام مختلف، 60 اجرا و با زنده‌سازی آیین‌های محلی، 20 سخنرانی آنلاین، 30 کارگاه آموزشی یامال، حضور جوامع مختلف گردشگری و بلدهای محلی برای معرفی ظرفیت‌های و جاذبه‌های جزیره و پخش زنده مسابقات جام جهانی قطر 2022 از امروز افتتاح می‌شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم در توضیح کارگاه‌های آموزشی یامال گفت: سلسله رویدادهای مردمی «یامال» پیرامون نوآوری در پیشرفت ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در قشم راهی برای حاکم کردن نظام توسعه پایدار با مشارکت جامعه محلی است. این کارگاه‌های هم‌آفرینی در روستاها برای تبدیل کسب‌وکارهای نوپای محلی به محصول و استارت‌آپ در حال اجراست و تاکنون چندین استارت‌آپ راه‌اندازی شده‌اند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جام جهانی فوتبال قشم وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است