پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

او تجربه دارد و تمارض نکرد / دستیار ساکت: سیامک چرا باید کارت دوم بگیرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او تجربه دارد و تمارض نکرد / دستیار ساکت: سیامک چرا باید کارت دوم بگیرد

مربی نساجی از انگیزه بازیکنان این تیم برای موفقیت برابر استقلال و دستیابی به اعتماد به نفس لازم در ادامه مسیر می‌گوید.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائمشهر در شرایطی در یزد برابر چادرملو شکست خورد که موقعیت‌های زیادی را برابر حریف از دست داد. آنها این هفته باید مهیای جدال حساس برابر استقلال تهران و شاگردان جواد نکونام شوند.

مصطفی صداقت مربی نساجی درباره شرایط این تیم پیش از جدال حساس برابر استقلال و عملکردشان مقابل چادرملو می‌گوید: صادقانه شرایط تیم برابر چادرملو به شکلی نبود که شایسته شکست باشیم و هنوز بازیکنان و خود ما هم حسرت این بازی را می‌خوریم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و طبیعی هم بود بعد از دریافت گل و در موقعیت حمله، حریف در ضدحملات به فرصت برسد. اما روند کلی بازی به شکلی بود که شایسته نتیجه بودیم. با این حال این بازی تمام شده و مسیر ما ادامه خواهد داشت.

وی درباره از دست دادن سیامک نعمتی در این بازی و عملکرد داوری گفت: سیامک بازیکن باتجربه‌ای است. داور در بعضی از صحنه‌ها سلیقه‌ای عمل می‌کرد، به طور مثال در صحنه کارت اول سیامک نعمتی که با برخورد توپ به دستش همراه بود، در سمت مقابل و برخورد توپ به دست حریف کارتی داده نشد. در صحنه‌های خطا نیز همینطور بود. در کارت دوم سیامک نعمتی هم او با توجه به وضعیت چمن سرنگون شد و همان لحظه هم دستش را بالا برد و اعلام کرد که قصدی برای فریب داور نداشته اما متاسفانه ایشان خیلی زود کارت دادند. مسلما بازیکنی مثل سیامک نعمتی اینقدر باتجربه است که با توجه به داشتن یک کارت زرد نخواهد داور را فریب دهد. با این حال بازی تمام شده و امیدوارم در ادامه مسیر شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

مربی نساجی درباره دیدار حساس مقابل استقلال گفت: استقلال تیم قدرتمندی است و نسبت به فصل گذشته نیز تقویت شده است. ما نیز بر اساس نیازهایی که داشتیم چند بازیکن جدید گرفتیم. هرچند این نفرات دیر به تیم اضافه شده‌اند و از شرایط هماهنگی و بدنی به دور هستند. بزرگترین پوئن ما در این بازی هواداران پرشور نساجی هستند. هوادارانی که تحت هر شرایطی تیم برای آنها در اولویت قرار دارد و قطعا برای این بازی نیز حامی بزرگ نام نساجی خواهند بود و به دنبال کسب نتیجه تیم. این وظیفه ما را هم چند برابر می‌کند تا در بحث فنی و عملکرد بازیکنان نیز با بالاترین توان در این بازی سخت حاضر شویم و به دنبال نتیجه مطلوب باشیم.

وی در پایان گفت: انتظار داریم یک روز باشکوه دیگر را در استادیوم شهید وطنی با هواداران پرشور نساجی شاهد باشیم و در طول 90 دقیقه آنها با فریاد نام نساجی و حمایت بازیکنان، تیم را برای موفقیت این شهر به هدف نزدیک‌تر کنند. همانطور که گفتم بازی سختی پیش رو داریم و بازیکنان نیز برای این بازی کاملا بی‌تاب و باانگیزه هستند و حمایت تماشاگران مثل همیشه می‌تواند این بازی را به سمت هدفی که در ذهن داریم پیش ببرد.