شنبه 7 مهر 1403

اگر رئیس‌جمهور شوم، فیلتر بی‌خاصیت شبکه‌های اجتماعی را برمی‌دارم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
اگر رئیس‌جمهور شوم، فیلتر بی‌خاصیت شبکه‌های اجتماعی را برمی‌دارم

مصطفی پورمحمدی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر هستیم که عید بلوغ انسان و رشد و تعالی جامعه انسانی در هماهنگی بین مردم و رهبری است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: امیدوارم همه ما به کمال و بلوغ فکری برسیم. خوشبختانه جمهوری اسلامی بر اساس گفتمان شکل گرفته و دستاورد‌های زیادی داشته است.

وی ادامه داد: حضورم در این محیط‌ها و دیدار با دانشجویان را بسیار مغتنم می‌دانم و در بسیاری از دانشگاه‌های کشور حضور داشته و به سوالات آنان را پاسخ داده ام. جامعه باید جرات نقد داشته باشد و بتواند دیدگاه خود را به راحتی بیان کند.

پورمحمدی گفت: نقش دانشجویان و نخبگان در جامعه روشن است. ما جامعه نخبگانی هستیم و انقلاب ما فکری و دارای مقوله کاملا انسانی است. مسائل ذهنی، فکری و عاطفی اساس زندگی انسان است و طبیعتاً نقش فرهیختگان بسیار برجسته است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: ما از ظرفیت خوب نخبگی علمی و پژوهشی برخورداریم. اما آنچه آموخته‌ایم را در عرصه زندگی خود وارد کرده‌ایم؟ مهمترین مساله در انقلاب اسلامی مشارکت مردم است و این برگ برنده نظام است.

پورمحمدی گفت: نقش طیف‌های مختلف مردم تعیین کننده است و امام راحل و رهبر انقلاب این امر را بسیار مهم تلقی کرده اند. اگر دشمنان از تعرض به ایران پروا دارند به خاطر حضور مردم و مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف و برهه‌های مهم است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: رهبر انقلاب به مشارکت بالا اهتمام دارند و باید تلاش کنیم که با حضور حداکثری توان ما بیش از پیش نمود پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت