چهارشنبه 11 مهر 1403

اگر صهیونیست‌ها پاسخ دهند قطعا فاز‌های بعدی اقدامات ما بسیار شدیدتر خواهد بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
اگر صهیونیست‌ها پاسخ دهند قطعا فاز‌های بعدی اقدامات ما بسیار شدیدتر خواهد بود

امیر عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه خبر در ارتباط با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: مدت‌ها بود که مردم و حتی نمایندگان عزیز ما در مجلس از ما چنین پاسخی را درخواست می‌کردند.

وی ادامه داد: این عملیات مدبرانه و هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده خداراشکر با موفقیت کامل انجام شد. در این عملیات موشک‌های ما متناسب با سامانه پدافندی آنها شلیک شد و بسیار موفق بودیم و اهداف عملیاتی و اطلاعاتی به خوبی در این حمله انجام شد.

امیرنصیرزاده گفت: این عملیات مشروعیت داشت و منطبق با قوانین بین المللی بود. اگر صهیونیست‌ها جسارتی کنند، قطعا فاز‌های بعدی اقدامات ما بسیار شدید خواهد بود و تنوع پیشرفته‌تری از موشک‌ها و حملات ما را شاهد خواهند بود.

وی درباره موج‌های بعدی عملیات ما گفت: این عمیات، عملیات متقابل برای به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در تهران بود، اما اگر صهیونیست‌ها پاسخی دهند احتمال اینکه عکس‌العملی به مراتب شدید‌تر انجام دهیم بسیار زیاد است.

وی در انتها گفت: عملیات امروز بخش کوچکی از توانمندی ما بود و بخش بزرگی از توانمندی موشکی خود را به کار نگرفتیم. اگر جسارت و تجاوز‌هایی شکل گیرد پاسخ قاطعانه داریم و در موج‌های بعدی با شدت بیشتری عمل خواهیم کرد.