دوشنبه 16 مهر 1403

ایجاد فضای گفتگو و مناظره در دانشگاه + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ایجاد فضای گفتگو و مناظره در دانشگاه + فیلم

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور حجت‌الاسلام پناهیان و جمعیت گسترده‌ای از دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید. در پایان این مراسم و پس از اقامه نماز جماعت دانشجویان انقلابی حاضر در مراسم شعار هایی را سر دادند و نهایتا تقابلی میان دوگروه از دانشجویان شکل گرفت. در لحظاتی که تنش و تشنج به اوج خود رسیده بود و هر...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور حجت‌الاسلام پناهیان و جمعیت گسترده‌ای از دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید.

در پایان این مراسم و پس از اقامه نماز جماعت دانشجویان انقلابی حاضر در مراسم شعار هایی را سر دادند و نهایتا تقابلی میان دوگروه از دانشجویان شکل گرفت. در لحظاتی که تنش و تشنج به اوج خود رسیده بود و هر لحظه امکان درگیری وجود داشت، با حضور حراست، اساتید و مجموعه ی معاونت فرهنگی دانشگاه، فضای گفتگو میان دو گروه فراهم شد و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با آرامش ساعتی را به گفتگو با یکدیگر درمورد مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی و... پرداختند.