جمعه 10 فروردین 1403

ایران هراسی

ایران هراسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردشگری خارجی در ایران در یک بازه زمانی چهار ساله یعنی از سال‌های 1393 تا 1397 اوج گرفت. در این دوره شاهد حضور توریست های اروپایی در برخی شهرهای کشورمان بودیم، همین موضوع سبب شد تا خانه های بوم گردی هم با افزایش تعداد این توریست‌ها و به عنوان گزینه اقامتی که می‌توانند سبک زندگی مردم بومی و محلی را بازنمایی کنند ، مورد توجه قرار گیرند. با این حال با گذشت این چهار سال و پس از خروج آمریکا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشستی مطبوعاتی در باکو، با تکرار ادعاهای واهی خود، بار دیگر استیصال تل‌آویو در مهار گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را به ایران نسبت داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که هم‌اکنون در باکو به سر می‌برد، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در باکو با اذعان به قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطینی، برای سرپوش گذاشتن ناکامی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت اخیر در جنین، بار دیگر در فرافکنی آشکار، انگشت اتهام خود را علیه ایران دراز کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه فرهنگی ایران در مسقط با حضور برخی مقامات فرهنگی و سیاسی عمان و سفرای سایر کشورها افتتاح شد که در این نمایشگاه سفیر کشور عربستان از نوای موسیقی ایرانی شگفت زده شد.

خبرگزاری تسنیم

منصور براتی، کارشناس مسائل سرزمین‌های اشغالی و رژیم صهیونیستی در «نشست اسرائیل و اپوزیسیون ایران» با تأکید بر تفاوت‌های موج جدید عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی این موج را مبتنی بر منطق «صلح گرم» دانست.

خبرگزاری تسنیم

امیر فلاح، معاون سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست «اسرائیل و اپوزیسیون ایران» رونمایی از راهبرد «هزار خنجر» از سوی نخست وزیر سابق اسرائیل علیه ایران را نشانه پذیرش قدرت ایران توسط صهیونیست‌ها دانست.

خبرگزاری مهر

کارشناس آفریقا با بیان اینکه متأسفانه تجار ایرانی، شناخت خوبی از آفریقا ندارند و آفریقایی‌ها نیز ایران را خوب نمی‌شناسند، گفت: باید میزان صادرات و واردات خود با این کشورها را متوازن کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

معصومه آباد: زمانی که مهمان‌های خارجی به وزارت امور خارجه ایران دعوت می‌شدند، از من به عنوان سخنران یا مدعو دعوت می‌شد و این ارتباط مستمرا انجام می‌گرفت تا اینکه از وزارت خارجه برای همکاری بیشتر با من تماس گرفتند. ابتدا فکر می‌کردم سطح همکاری در همین میزان حضور در جلسات و سیاست گذاری‌های دیپلماسی است، اما سپس پیشنهاد دادند که ما شما را به عنوان سفیر در فنلاند انتخاب کرده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفته گذشته معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند منصوب شد؛ خبری که گرچه اتفاقی مبارک در حوزه به‌کار گیری زنان در عرصه‌های مدیریتی و سیاسی محسوب می‌شد اما در عین حال واکنش‌های زیادی را نیز در بر داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هفته گذشته معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند منصوب شد؛ خبری که گرچه اتفاقی مبارک در حوزه به‌کار گیری زنان در عرصه‌های مدیریتی و سیاسی محسوب می‌شد اما در عین حال واکنش‌های زیادی را نیز در بر داشت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رایزن فرهنگی ایران در اندونزی با اشاره به هزینه بر بودن انجام فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور معتقد است، موازی‌کاری بلای جان این امور است و برای موفقیت دیپلماسی فرهنگی بهترین راهکار شناخت دقیق طرفین از یکدیگر است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.

خبرگزاری تسنیم

اشتراک‌های فرهنگی و وجود مفاخر شناخته شده در فرهنگ ایران و قزاقستان فرصتی است برای تقویت و توسعه دیپلماسی نرم میان دو کشور که فارابی و یسوی را می‌توان نقاط عطفی غیرقابل انکار در این زمینه دانست.