جمعه 10 فروردین 1403

ایران هراسی

ایران هراسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما جهانی را نمی‌خواهیم که در آن ایران بتواند نیویورک یا واشنگتن یا هر جای دیگری را با سلاح‌های هسته‌ای تهدید کند، ما جهانی را نمی‌خواهیم که در آن بتوانند اسرائیل را نابود کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی امروز با هیاتی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا در اراضی اشغالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد قارایی: هفت هشت ماه است که به طرح‌هایم پاسخی داده نمی‌شود و خانه‌نشین هستم. به همین دلیل، دعوت مسؤولان عمانی را پذیرفتم تا برنامه‌ای را برای تلویزیون عمان بسازیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جواد قارایی گفت: اولویت من ایران است و اگر از طرح‌های من مثل ایرانگرد کوچک، ایرانگرد و سفر به سرزمین‌رویاها حمایت شود، اولویت من کار و خدمت به ایران جان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جواد قارایی با تاکید بر اینکه اصلا به دنبال مهاجرت از ایران نیست تاکید کرد: اولویت من ایران است و اگر از طرح‌های من مثل ایرانگرد کوچک، ایرانگرد و سفر به سرزمین‌رویاها حمایت شود، اولویت من کار و خدمت به ایران جان است.

وب‌گاه فرارو

جواد قارایی کارگردان مجموعه مستند ایرانگرد گفت: طرح‌هایی دارم که نیازمند حمایت است، اما احساس می‌کنم حمایت‌ها کم شده است. مهاجرت نکرده‌ام و سفرم کاری بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: جواد قارایی کارگردان مجموعه مستند ایرانگرد گفت: طرح‌هایی دارم که نیازمند حمایت است اما احساس می‌کنم حمایت‌ها کم شده است. مهاجرت نکرده‌ام و سفرم کاری بود.

وب‌گاه عصر ایران

جواد قارایی ضمن تکذیب شایعه مهاجرت خود گفت: نزدیک به 7 ماه بود که بیکار بودم و از گذشته نیز دعوت‌هایی جدی از سوی کشور عمان برای ساخت مستند و همکاری‌های این‌چنینی وجود داشت. برای همین موضوع، سفری به عمان داشتم و صحبت‌های خوبی مطرح شد. اولویت من ایران است و اگر از طرح‌های من مثل ایرانگرد کوچک، ایرانگرد و سفر به سرزمین‌رویاها حمایت شود، اولویت من کار و خدمت به ایران جان است. این سفر برایم...

وب‌گاه عصر ایران

وزیر دفاع بولیوی در واکنش به ابراز نگرانی آرزانتین از احتمال خرید پهپادهای ایرانی از سوی دولت لاپاز، گفته کشورش به فناوری پیشرفته پهپادهای ایران برای تامین امنیت مرزهای خود نیازمند است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به «چالشها و راهکارهای جذب دانشجویان بین المللی در ایران» پرداخته است. بر اساس یافته های این گزارش مهمترین موانع جذب دانشجویان بین الملل شامل عوامل زیر هستند: - عوامل اقتصادی (عدم امکان تبادل ارزی، هزینه های اسکان و شهریه های غیررقابتی و ممنوعیت اشتغال) - عوامل فرهنگی و اجتماعی (عدم آشنایی دانشجویان با...

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بررسی مهمترین موانع جذب دانشجویان بین الملل، عوامل اداری، قانونی و ساختاری را مهمترین عامل این موضوع می داند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یزدی خواه گفت: نمایندگان کنگره آمریکا از ناکارآمدی تحریم‌های نفتی علیه ایران نگران هستند و تاکید بر تشدید محدودیت‌ها علیه جمهوری اسلامی دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: هدیه‌ای که اردوغان به امیر قطر و ولیعهد سعودی داد روشن می‌کند تحریم‌های ایران برای کدام کشور نعمت است و برای چه کسی بحران ایجاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: هدیه‌ای که اردوغان به امیر قطر و ولیعهد سعودی داد روشن می‌کند تحریم‌های ایران برای کدام کشور نعمت است و برای چه کسی بحران ایجاد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز