پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ایران هراسی

ایران هراسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در چهارمین روز از نخستین اجلاس رایزنان منطقه‌ای ایران در کشور‌های همسایه افزود: به امید اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نباید نشست. بهترین راه برای تحقق اهداف هم کشور‌های همسایه است. وی تاکید کرد: برخی چیز‌ها مانند ولایت ریشه‌ای‌اند. اصول را باید جدی بگیرید. او که زیر چتر امام حسین است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در طول دفاع مقدس صد‌ها عملیات ریز و درشت و سرنوشت ساز مقابله به مثل دریایی توسط ناوگروه شهید مهدوی، تغییر معادله تحولات جنگ تحمیلی توسط نیروی دریایی در خلیج فارس، به استیصال کشاندن کشور‌های حامی صدام در خلیج فارس به ویژه مستاصل کردن حامیان مالی و اقتصادی این رژیم در منطقه، رساندن پیام مظلومیت ملت ایران سوار بر امواج خبری رخداد‌های خلیج فارس که دنیا...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رئیس دانشگاه اصفهان گفت: آزادی مُنجر به توهین و بی‌احترامی را آزادی نمی‌دانیم و آزادی تحت عنوان ایران هراسی و اسلام هراسی پذیرفتنی نیست و تنها با استدلال، همه چیز قابل نقد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم افتتاحیه جایزه مصطفی (ص): گفت: نگرانی غرب از ایران اسلامی به این دلیل است که یک تمدن رقیب ایجاد شود و تمدن ادعایی آنان را تهدید کند و اساس ایران‌هراسی نیز در همبن موضوع ریشه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت است و هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را بگیرد، گفت: اگر ما این نعمت بی‌بدیل را شکر نکنیم دچار عذاب خواهیم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فغان ها هم مثل من و شما در خرید هایی که می کنندمالیات به ایران می دهند و استثنا نیستند. سرباز یا نظامی گرفتن از اتباع خارجی در اداره ایران منع قانونی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضائیه گفت: باید در راستای معرفی و شناساندن ابعاد و ظرفیت‌های مختلف و جایگاه «وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی» در سطح جامعه اقدامات گسترده‌تری انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: وزارت میراث فرهنگی، ابنیه تاریخی مرتبط با کلیه دستگاه‌ها را احصا کرده و فهرست ناظر بر آنها را در اختیار دستگاه قضائی قرار دهد تا مسؤوولان قضائی ذی‌ربط بعنوان مدعی‌العموم در موارد لازم، ورود مجدانه‌تری به مقوله تخریب ابنیه تاریخی داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز چهارشنبه (5 مهر) همزمان با آغاز هفته گردشگری، با حضور در موزه ملی ایران، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این موزه، طی نشست با مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: باید در راستای معرفی و شناساندن ابعاد و ظرفیت‌های مختلف و جایگاه «وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی» در سطح جامعه اقدامات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران طی سفری که هفته گذشته به نیویورک داشت در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی CNN آمریکا به سوالات فرید زکریا، مجری این شبکه درباره مبادله افراد زندانی میان ایران و آمریکا، آزادسازی منابع ارزی ایران، سلب اعتماد ایران نسبت به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ملیت های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی، چرایی نقض پیمان آمریکا و کشورهای اروپایی، تلاش ها برای عادی...