دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته جام جهانی ایرنا در بیست‌ویکمین روز از آذرماه سال 1401 به اظهار نظر مربیان آرژانتین و کرواسی قبل از بازی بزرگ، بازگشت داور اسپانیایی دیدار آرژانتین و هلند به خانه پس از انتقادات مسی، اشک قهرمان مراکشی‌ها در خارج از زمین و اخبار دیگر این تورنمنت پرداخته است.

خبرگزاری مهر

تیم‌های شهرداری گرگان، صنایع هرمزگان، مس رفسنجان، ذوب آهن اصفهان، کاله مازندران و مس کرمان درهفته سیزدهم لیگ بسکبتال موفق به شکست حریفانشان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه هند در گفت وگوی تلفنی بر ضرورت گسترش همکاری‌های دوجانبه در عرصه های مختلف تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد ظریف در مورد روابط ایران با روسیه و چین چه گفته بود؟

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان و "سابرامانیام جایشانکار" وزیر امور خارجه هند در یک گفتگوی تلفنی به تبادل نظر در خصوص برخی مسائل منطقه‌ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک دوجانبه پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار حاجی‌زاده گفت: سردار قاسمی عمر بابرکتی داشت و از ابتدای انقلاب قریب به چهار دهه عمر خویش را در راه خدمت به مردم صرف کرد.

خبرگزاری دانا

عبدالله ملکی از میزبانی استان مازندران از پیکر مطهر 14 شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: امیدوارم رئیس جدید کمیته پارالمپیک نگاه ویژه‌تری داشته باشد تا بتوانیم عناوین قهرمانی‌مان را حفظ کنیم.

خبرگزاری دانا

پس از حدود 230 روز از سرپرستی مجید فانی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران؛ وزیر صنعت باز هم برای مهم‌ترین دستگاه اقتصادی استان سرپرست منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تیم تحقیقاتی پزشکی دانشگاه بازل موفق شدند یک نوع سلول سرطانی تهاجمی را به نوعی سلول تبدیل کنند که درمان بهتری برای آن وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رحیم پور ازغدی با اشاره به اخبار دروغی که پیرامون حضور گسترده مردم در اعتراضات اخیر در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، گفت: می‌گویند ملت به خیابان آمدند، سوال اینجاست که دقیقا کدام ملت به خیابان آمدند؟ اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها با واقعیت 180 درجه تفاوت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیاست خارجی ایران چه در سطح نخبگی و چه در سطح افکار عمومی با نشانه‌هایی از سطحی‌گرایی، ساده‌انگاری و عدم درک پیچیدگی‌های بین‌المللی آمیخته شده است. همین 2سال پیش بود که امضای توافق 25ساله میان تهران و پکن به قضاوت‌های احساسی در حوزه عمومی دامن زد که البته این قضاوت‌ها دیگر سازگاری چندانی با بیانیه مشترک اعراب و چین ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در جلسه فوق‌العاده هیات دولت برای بررسی تبصره‌های بودجه سال آینده کل کشور، سه اولویت بودجه1402را تعیین کرد. رئیسی در این جلسه بر بهبود معیشت مردم با رویکرد تقویت قدرت خرید جامعه، ترمیم حقوق و عادلانه‌شدن پرداخت‌ها و لزوم تعریف بودجه برمبنای درآمد‌ها و منابع تاکید کرد. او همچنین اعلام کرد که دولت باید در تدوین بودجه توازن را مورد توجه قرار دهد.