جمعه 21 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل لیلا حسین‌زاده گفت: شرایط مریضی خانم حسین‌زاده به پزشکی قانونی ارائه و از طرف این سازمان تایید شده است، منتها هیچ اقدامی صورت نگرفته و کماکان ایشان بازداشت موقت هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام همزمان با برگزاری مسابقات جهانی 2022 تهران به ایران سفر خواهد کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

با پهلوی کوچک، رجوی، اسماعیلیون، مسیح، کریمی، سیما ثابت و زاغری مگر می‌شود آینده ساخت؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز دانشجو یک مناظره بین علی خضریان و مسعود پزشکیان نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب مجلس در دانشگاه شریف برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت، معترض خواهان تغییر در شیوه و فرآیندهای غلط و اصلاح آن هستند که اصل در کشور ما به‌عنوان یک نظام مردمی نیز برهمین است که کم و کاستی‌ها با شنیدن صدای مردم برطرف شود.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برپایه گزارش مرکز آمار ایران، تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد است و این بدان معناست که هزینه ملزومات ساخت خودرو در تابستان نسبت به بهار فقط 2 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران همزمان با روز دانشجو خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری و رونمایی از پوستر پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران پیش از ظهر امروز دوشنبه چهاردهم آذر با حضور قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و امیررضا مافی دبیر جایزه و مینو خانی، عضو هیئت انتخاب و داوری برگزار شد. قادر آشنا در این نشست گفت: سازمان سینمایی در راستای توجه ویژه به امر پژوهش، فراخوانی را با هدف تعیین اولویت‌های...

خبرگزاری دانا

داریوش نصیری در حکمی به عنوان مدیر بخش نمایش‌های خیابانی و محیطی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد هوایی اورژانس به علت تعویض قطعه ای دچار نقص جزئی بود و بعد از حل مشکل امروز 14 آذر ماه یک ماموریت هوایی داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی در سه استان اجرا شده و بعد از دریافت نتایج اجرای آن به زودی در کل کشور اجرا می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان ایلام گفت: ماجرای تحصن، ضرب و شتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازنشر می شود، صحت ندارد.

خبرگزاری دانا

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حالی در دومین آزمون مرتبط با برنامه صلح‌آمیز ایران نمره مردودی گرفت که مغلوب سناریوی آمریکایی شد که از ابتدا هم به در بسته خورده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه با تجدید دعوت رئیس جمهور اسلامی ایران از رئیس جمهور صربستان برای سفر به تهران، بر حمایت کشورمان از تمامیت ارضی صربستان تاکید کرد.