یک‌شنبه 13 خرداد 1403
خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک شب یلدا اظهار داشت: عیدی دولت در این شب با واریز سود سهام عدالت آغاز شده است. امیدواریم که این عیدی مناسبی برای شب یلدا باشد. وی عنوان کرد: در جلسه امروز هیئت دولت با تقدیر از فعالیت‌های قریب به یک‌ساله امیری استاندار کرمانشاه، با انتصاب محمدطیب صحرایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت بیان کرد: برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است و به محض نهایی شدن در سازمان برنامه و بودجه در دستور کار هیئت دولت قرار می‌گیرد و جلسات آن نیز فوق العاده برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آلودگی هوای پایتخت تاکید کرد که جلسات تشریفاتی مشکل آلودگی هوا را حل نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عبدالناصر همتی که در زمان مدیریتش بر بانک مرکزی بالاترین نرخ تورم تاریخ پس از انقلاب ثبت شد، به تازگی بابت حادث نشدن ابر تورم در کشور در سال‌های مدیریتش از خود ستایش کرده و به جای پاسخگویی نسبت به فجایع رخ داده در دولت قبل، خود را قهرمان معرفی و تلویحاً مردم را مدیون خود خوانده است.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه در آبان ماه 122 هزار دستگاه انواع خودرو تولید شد که در پنج سال گذشته بی نظیر بود، گفت: قیمت آشفته بازار خودرو متاثر از عدم توازن بین عرضه و تقاضاست و با افزایش تولید و واردات خودرو این بازار به تعادل می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امان پایتخت اردن را به مقصد تهران ترک کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نو اندیش نوشت: حقیقت پور گفت: شاید ذائقه شورای نگهبان با رفتار تندروها یکی است و به همین دلیل کاری کردند تا افراطیون در انتخابات حداقلی به دولت، مجلس و ارگان های دیگر راه پیدا کنند.

خبرگزاری مهر

نماینده مجلس از بازگشت 60 هکتار از املاک موقوفه هلال‌احمر که در اختیار دیگر دستگاه‌ها بوده، به جمعیت هلال‌احمر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ محمد فخرا؛ دویست و پنجاه سناتور آمریکایی با برگزاری نشستی در واشنگتن مریم رجوی را به عنوان رئیس‌جمهور ایران معرفی کردند. در این نشست جمعی از سیاستمداران کهنه‌کار من جمله وزیر امورخارجه پیشین آمریکا جمع بندی خود را برای ایران اعلام کردند. مایک پمپئو به عنوان سخنران این نشست بالای تریبون رفت و گفت: «من می‌خواهم با رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب، مریم رجوی شروع...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدافع کهنه‌کار تیم ملی برزیل در اینستاگرام برای دوست صمیمی خود پیام تبریک نوشت و گفت: با یک جام کمتر از من جلو زدی.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه تشخیص صدور آراء با قاضی است، گفت: بنابر تاکید رئیس قوه قضاییه مسائل سیاسی و جناحی را به هیچ وجه در کار خود دخالت نخواهیم داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آرش رضاوند که در شهرآورد دیروز دچار مصدومیت شده بود، امروز در تمرین این تیم شرکت کرد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل روز یکشنبه آینده بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.