پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ایرج راد رییس هفدهمین مراسم «شب بازیگر» شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
ایرج راد رییس هفدهمین مراسم «شب بازیگر» شد

هفدهمین مراسم «شب بازیگر» با ریاست ایرج راد، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی بازیگران تئاتر، ایرج راد بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر ریاست هفدهمین مراسم «شب بازیگر» را برعهده دارد.

شهره سلطانی دبیر هفدهمین مراسم «شب بازیگر» با اعلام این خبر گفت: در جلسه هماهنگی که با حضور اعضا هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی بازیگران تئاتر برگزار شد، ایرج راد، با رای تمامی اعضا هیات مدیره به عنوان رئیس این دوره از گردهمایی بزرگ بازیگران تئاتر و شب بازیگر انتخاب شد که برای من افتخار بزرگی است.

وی در پایان تصریح کرد: مسلما تجربه مدیریت ایشان و تاکیدهایی که همواره بر شان تئاتر و بازیگران این رشته هنری دارند برای من و همکارانم در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم راهگشا است.

ایرج راد رییس هیات مدیره انجمن صنفی بازیگران تئاتر و یکی از بازیگران و کارگردانان شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که بیش از پنج دهه به طور پیوسته در عرصه هنر بازیگری و کارگردانی فعالیت داشته و علاوه بر تدریس در دانشگاه های تهران و نبی اکرم، فعالیت صنفی منسجم خود را از دهه 70 با حضور در هیات موسس خانه سینما، خانه هنرمندان و خانه تئاتر آغاز کرده است.

مراسم «شب بازیگر» و گردهمایی بزرگ خانواده بازیگران تئاتر، پس از وقفه ای دو ساله به دلیل همه‌گیری کرونا، با ریاست ایرج راد و دبیری شهره سلطانی روز شنبه 24 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.