دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: 12 کانون که در پوشش مرکز آموزشی و مدرسه به تبلیغ فرقه خارجی ضاله بهاییت می‌پرداختند در بابل پلمب و منهدم شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 95 کارتن اقلام و تجهیزات پزشکی قاچاق و خارج از شبکه توزیع توسط ماموران ایست و بازرسی سه راهی جاسک از یک دستگاه خودرو نیسان توقیف شد.

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان، از شناسایی و دستگیری یک کارچاق کن و مدعی نفوذ در پرونده‌های قضایی شهرستان پارسیان خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس پایش آگاهی تهران بزرگ از دستگیری هشت باند حرفه‌ای سرقت خبر داد و تاکید کرد: نگهداری اموالِ با ارزش در منازل یکی از دلایل اصلی سرقت است.

تهران - ایرنا - معاون راهبردی قوه قضاییه گفت: یک سوم از محورهای سند تحول قضایی منوط بر اصلاح قوانین و مقررات است که البته نگاه تحولی در برنامه هفتم توسعه گنجانده شده است.

ساری - ایرنا - تعدد حضور انواع مختلف گونه های جانوری در جنگل های هیرکانی در تصاویر ثبت شده دوربین تله ای محیط بان «علی اکبر ایمانی» که این روزها در فضای مجاز بازنشر می شود، بنا به اظهارنظر مسوولان حیات وحش نشان دهنده تنوع جانوری موجود در عرصه های طبیعی این استان است.

تهران - ایرنا - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس تهران، 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران وارد می‌شود، گفت: تا 6 ماه آینده، 1200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: یک میلیون و 890 هزار نفر از بیماران سخت درمان تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج قرار گرفتند.

سمنان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با اشاره به ذخیره‌سازی سلول‌های جنسی یوزپلنگ‌های تلف‌شده، گفت: امکان کار در زمینه لقاح مصنوعی و تولید جنین یوزپلنگ در محیط آزمایشگاهی اکنون وجود دارد.

اراک - ایرنا - عشق و علاقه یک جوان اراکی به طبیعت و حیوانات باعث شد تا او با پشتکاری وصف‌ناپذیر در اراک اقدام به پرورش انواع طوطی‌سانان کم‌یاب و خزندگان نماید.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور افزایش آمادگی ناوگان مترو تهران برای ارائه خدمات حداکثری در مهرماه، تعمیرات اساسی 12 رام قطار و تأسیسات ایستگاه‌ها مانند پله‌های برقی در حال انجام است.

تهران - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلس راهور تهران بزرگ از فرصت محدود برای خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی خبر داد و گفت: در صورت عدم ترخیص وسائل نقلیه توقیفی، از مالک سلب مالکیت خواهد شد.

ساری - ایرنا - در آستانه فصل پاییز عطسه های مکرر، صدای گرفته و حال نذار برخی از شهروندان این شائبه و ذهنیت را ایجاد کرده که آیا باز هم کرونا به مازندران بازگشته است؟

تهران - ایرنا - افتتاح 1278 واحد مسکونی طی آیینی در قالب نهضت ملی مسکن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد و واحدهای مسکونی در پنج استان تحویل متقاضیان شد.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هوای شهر کرمانشاه امروز یکشنبه 19 شهریورماه به دلیل وجود ریزگردها در وضعیت بحران (خطرناک) قرار گرفته است.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: با پرداخت 820 میلیارد ریال از مطالبات این اداره کل به مراکز تشخیصی درمانی، اکنون مطالبات مراکز تشخیصی درمانی دولتی دانشگاهی تا خردادماه و مراکز تشخیصی درمانی تا تیرماه امسال پرداخت شده و در سال گذشته نیز در مجموع سه‌هزار و 620 میلیارد ریال به مراکز یاد شده پرداخت شد.