جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان بامداد یکشنبه اطلاعیه ای در خصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی استان صادر کرد.

تهران - ایرنا - هزاران نفر از مردم اقلیم کردستان عراق روز شنبه در اعتراض به فساد تظاهرات کردند.

تهران - ایرنا - روزنامه واشنگتن پست بامداد یکشنبه نوشت که ترامپ اعلام کرده تا زمانیکه وی در کاخ سفید است کتاب جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا نباید منتشر شود.

تهران - ایرنا - شرکت نفتی آرامکو شنبه شب از تصویب مقررات توسعه میدان گازی الجافوره واقع در استان شرقی خبر داد.

تهران - ایرنا - تیم آث میلان در دیدار خارج از خانه مقابل فیورنتینا، نتوانست برتری برابر این حریف 10 نفره را حفظ کند.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال لوانته با گل فراموش‌نشدنی کاپیتان خود در دیدار خانگی برابر رئال مادرید به برتری ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

تهران - ایرنا - علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت شامگاه شنبه در توئیتی از تعطیلی برخی از دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های استان های تهران و البرز تا آخر هفته به منظور جلوگیری از گسترش احتمالی ویروس کرونا خبر داد.

تهران - ایرنا - «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه شنبه شب از برگزاری نشستی با حضور سران کشورهای روسیه، آلمان و فرانسه درباره اوضاع در ادلب سوریه خبر داد.

تهران - ایرنا - امپراتور ژاپن روز یکشنبه گفت که وی به دنبال برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی 2020 در توکیو است اما از طرفی نگران شیوع ویروس کرونا در ژاپن است.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ورامین و رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: ستاد انتخابات با صدور اطلاعیه‌ای، نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه را اعلام کرد.

ساوه - ایرنا - نخستین جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در ساوه با اتخاذ تدابیری از جمله تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، اماکن و مسابقات ورزشی، تعیین یک بیمارستان معین و... در سطح شهرستان برگزار شد.

ساری - ایرنا - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران گفت: شرایط بهداشتی و سلامت در استان وضعیت مطلوبی دارد و تصمیماتی مانند تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تنها اقدامات پیشگیرانه است و نباید مردم نگران باشند.

خرم آباد - ایرنا - روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: تمام مدارس استان تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

گرگان - ایرنا - یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان با مشارکت 57.19 درصدی مردم این استان به پایان رسید تا 7 نماینده جدید برای رفع کمبودها و مشکلات منطقه و وضع قوانین مناسب اداره کشور وارد ساختمان بهارستان شوند.

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اعلام کرد که تمامی فعالیت‌های اداری و علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان تا پایان هفته جاری تعطیل است.

تهران - ایرنا - در اقدامی پیشگیرانه برای گسترش شیوع ویروس کرونا، یک قاضی دادگاه فدرال کالیفرنیا طی حکمی دولت ایالات متحده را برای انتقال شهروندان مبتلا شده به ویروس کرونا به تاسیساتی در یک شهر کوچک در کالیفرنیا جنوبی منع کرد.