جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت:2 هزار دستگاه دوربین ثبت تخلف، در نقاط مختلف راه‌های کشور نصب خواهد شد که سهم خوزستان از این تعداد 100 دوربین است.

تبریز - ایرنا - اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس استان در روز یکشنبه خبر داد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال ریوآوه در حضور مهاجم ایرانی خود برابر توندلا به برتری دو بر یک دست یافت.

تهران - ایرنا - یک مقام در وزارت خارجه سوریه روز شنبه گفت: عصبانیت آمریکا از بازگشت زندگی به حالت عادی در حلب، ناشی از سرخوردگی و تلخی ناشی از شکست طرح واشنگتن برای گسترش تروریسم و هرج و مرج در سوریه است.

بروجرد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نتیجه آزمایش همه افراد مشکوک آلوده به ویروس کرونا منفی بوده و تا این لحظه هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است.

سمنان - ایرنا - تعطیلی دانشگاه‌های استان سمنان به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در حالی دانشجویان را در بلاتکلیفی فرو برده است که برای فردا و دوشنبه مهدهای کودک و مدارس استان تعطیل شده است.

تهران - ایرنا - به دنبال شیوع ویروس کرونا، کمیته مدیریت بحران دانشگاه تهران در روز شنبه تشکیل و پس از رایزنی با مسئولان وزارت متبوع و مذاکره با دانشگاه علوم پزشکی تهران، به منظور پیشگیری از گسترش این ویروس، در موارد ذیل تصمیم‌گیری و مراتب به تمام رؤسای پردیس‌ها، دانشکده‌ها و مدیران واحدها و بخش‌ها، اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ابلاغ کرد.

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که 9 شهروند کره جنوبی بعد از بازگشت از اسرائیل نتیجه تست آنان به ویروس کرونا مثبت بوده است.

یاسوج - ایرنا - جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 2 نفر از افراد شرکت کننده در نزاع دسته جمعی روز گذشته در شعبه اخذ رای توسط هواداران دو تن از نامزد های انتخاباتی دستگیر و چند نفر از آنها باتوجه به تاریک بودن هوا، از صحنه متواری شدند.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال والنسیا در دیدار خارج از خانه مقابل سوسیداد با شکست سنگین سه بر صفر مواجه شد.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه مسؤولان دولت تدبیر و امید به سازمان های مردم نهاد کشور و این استان مثبت است.

اردبیل - ایرنا - دانشگاه محقق اردبیلی اعلام کرد که کلاس‌های درس این دانشگاه از روز یکشنبه تا پنجشنبه آتی به خاطر پیشگیری از احتمال بیماری ناشی از ویروس کرونا تعطیل خواهد بود.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 250 اثر به دبیرخانه نخستین مسابقه استانی ادبی و هنری «روحانیت و دفاع مقدس» ارسال شد.

اهواز - ایرنا - فرماندار اهواز شایعه تعطیلی مدارس در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: مدارس اهواز فردا یکشنبه دائر است.

سمنان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: مهدکودک‌های این استان به منظور آموزش، آگاه سازی و پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم اسفند جاری تعطیل است.

اهواز - ایرنا - محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روز شنبه از محور ارتباطی دارخوین - شادگان - خور دورق و اقدامات در حال انجام در این محور بازدید کرد.