جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی استان فردا، یکشنبه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جنعه شیراز و استاندار فارس با صدور پیام‌هایی از حضور مردم استان فارس در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ایجاد بخش های ایزوله بیمارستانی در همه شهرستان ها گفت: واحدهای صنفی حق سوءاستفاده از اضطراب مردم را ندارند و تعزیرات حکومتی، ضمن برخورد قانونی به پلمپ واحدهای متخلف اقدام کند.

قزوین - ایرنا - دانشگاه آزاد و امام خمینی (ره) استان قزوین به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند.

ساری - ایرنا - اداره کل بهزیستی مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مراکز توانبخشی و مهدهای کودک این استان برای روزهای یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم اسفند ماه تعطیل است.

بغداد - ایرنا - پس از انتخاب «عبدالعزیر محمداوی» به عنوان جانشین شهید ابومهدی المهندس، کتائب حزب الله روز شنبه بر حمایت کامل خود از فرمانده میدانی جدید الحشدالشعبی تاکید کرد.

ساری - ایرنا - آتش سوزی سنگینی که عصر امروز شنبه در منطقه مسجد جامع شهر بابل رخ داد و سبب خسارت به دستکم 40 باب مغازه شد، پس از هفت ساعت تلاش 20 گروه آتش نشانی مهار شد.

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: مردم این خطه با حضور 57 درصدی و ریختن 377 هزار و 39 برگه رای به صندوق آراء، خراسان شمالی را به یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه مشارکت انتخاباتی تبدیل کردند.

ساری - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد که سه داروخانه در این شهرستان به خاطر عدم ارائه ماسک و گرانفروشی پلمپ و جریمه شدند.

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در پیام‌هایی جداگانه از حضور مردم استان و مشارکت موثرشان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

تبریز - ایرنا - رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: میزان مشارکت مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک به 43 درصد بوده است.

ساری - ایرنا - مهار آتش سوزی مهیب عصر امروز شنبه در بابل که خاموش کردن آن به مدت حدود هفت ساعت به طول انجامید، 12 مصدوم برجای گذاشت.

تبریز - ایرنا - اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد همه مدارس استان فردا یکشنبه تعطیل است.

سنندج - ایرنا - روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد؛ تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی استان روز یکشنبه در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است.

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان حفظ آرامش و جلوگیری از ایجاد نگرانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: حفظ آرامش و جلوگیری از شایعات فقط با اطلاع رسانی صحیح و افزایش آگاهی های جامعه ممکن می شود.

تهران - ایرنا - ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز دانشگاهی روز شنبه با حضور منصورغلامی و اعضای شورای معاونان این وزارتخانه تشکیل و مصوبات آن در قالب بخشنامه ای به روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور ابلاغ شد.