جمعه 21 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: تیم ما عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با همه تمرکز برای رویارویی با تایلند به زمین رویم تا با کمترین اشتباه، نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص علت اعزام نشدن شیما صفایی به مسابقات انتخابی المپیک گفت: عملکرد و رنکینگ ندا شهسواری و مهشید اشتری بالاتر از صفایی بود.

تهران - ایرنا - دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال ایران گفت: وحید شمسایی تمرکز بالایی در بازی نیمه‌نهایی داشت و توانست به خوبی مچ سرمربی اسپانیایی ازبکستان را بخواباند.

تهران - ایرنا - عملکرد برخی آزادکاران ایران در قرقیزستان به دلیل ضعف بدنی انتقاد برانگیز بود؛ این موضوع در آستانه بازی‌های المپیک می‌تواند هشداری جدی برای کشتی آزاد کشورمان باشد.

تبریز - ایرنا - مربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان در این بازی تمام وجودشان را گذاشته و جانانه جنگیدند، گفت: می‌توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم، ولی فشار روی تیم موجب عدم تمرکز بازیکنان شد و در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم و در نیمه دوم با دریافت گل تساوی بازی به وقت اضافه و به ضربات پنالتی کشیده شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با نتیجه یک بر صفر رئال سوسیداد را مغلوب کند.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در هفتمین روز از اردیبهشت ماه سال 1403 به ادعای سایت فوتی رنکینگز درباره سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا، صعود تیم ملی فوتسال به فینال جام ملت‌های آسیا، حدف پرسپولیس از جام حذفی و دیگر اخبار ورزشی پرداخته است.

تهران - ایرنا - سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد که از آیین مسیحیت به دین رحمت و مهربانی اسلام و مذهب شیعه مشرف شده است.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان در دیداری خانگی برابر استقلال ملاثانی به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

تهران - ایرنا - تیم هاکی روی یخ پسران کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، مقابل کویت به پیروزی رسید.

مسابقات فینال و رده بندی وزن های مختلف چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی، عصر جمعه (7 اردیبهشت 1403) در سالن ورزشی شهرک نفت اهواز برگزار شد. در این دوره از رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی، 120 کشتی گیر در 10 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال تراکتور با برتری برابر ذوب‌آهن در ضربات پنالتی، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال ملوان پیروزی مقابل سایپا به مرحله بعد جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تبریز - ایرنا - تیم تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم جام حذفی کشور در کمتر از 2 هفته بار دوم در یک بازی حساس تر و انتقامی مقابل هم قرار گرفتند که پرشورهای تبریزی ناکامی بازی قبل را با ضربات پنالتی جبران کردند.