پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس از نام نویسی مالکان 204 اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» برای رقابت در هفته سوم مسابقات کورس بهاره این شهرستان خبر داد و گفت: هفته سوم این رویداد ورزشی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه جاری برگزار خواهد شد و چابکسواران برای رسیدن به جایزه 33 میلیارد ریالی با هم مسابقه می‌دهند.

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق چرخه قاسم‌پور در لیست 97 کیلوگرم بود و در خصوص حضور او در وزن 86 کیلوگرم، کادر فنی تصمیم‌نهایی را خواهد گرفت.

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: 4 گزینه داخلی و 5 مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

تهران - ایرنا - هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با دومین برد متوالی سپاهان و بازگشت آنها به جمع مدعیان و ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس در بالای جدول همراه بود.

ساری - ایرنا - هواداران تیم فوتبال دریای کاسپین بابل بعد از بازی های قابل قبول این تیم در چند هفته اخیر، با تشکیل کارزار «می خواهیم زنده بمانیم» در فضای مجازی از بازیکنان و کادر فنی این تیم خواستند با توجه به شایستگی های دریا، این تیم در فصل بعد لیگ دسته اول بماند و برای دوستداران فوتبال بدرخشند.

تهران - ایرنا - سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه شروع سرمربیگری‌اش در این تیم بسیار سخت بود، گفت: برخی به من توهین می‌کردند، اما اکنون حامی‌ام هستند.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در سومین روز اردیبهشت‌ماه به دعوت ستاره تیم ملی کشتی آزاد به تیم ملی پس از رهایی از مصدومیت، به فروش رسیدن 85 درصد سهام استقلال و پرسپولیس و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

تهران - ایرنا - مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی، گفت: همت و اراده دولت و در راس آن رئیس‌جمهور، باعث واگذاری سرخابی‌ها شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

تهران ایرنا - سردار آزمون که در بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود، پس از رهایی از بند مصدومیت، موفق به گلزنی برای رُم شد.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون چوگان در سفر به استان آذربایجان شرقی، گفت: این استان با توجه به شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری و تمدن دیرین فرهنگی می‌تواند یکی از پایگاه‌های اصلی ترویج و توسعه چوگان باشد.

اصفهان - ایرنا - پزشک تیم فوتبال سپاهان آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه بازی‌های پیش‌رو تشریح کرد.

تهران - ایرنا - درخشش لژیونر ایرانی در ترکیب شباب الاهلی مقابل الاتحاد کلبا باعث شد تا نام این بازیکن در تیم منتخب هفته بیستم رقابت‌های امارات قرار بگیرد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: همیشه چالش‌های خوبی با ژاپن داشتیم و از حذف این تیم از جام ملت‌های آسیا ناراحتم.

تهران - ایرنا - رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید اگر خطای کمک‌داور ویدئویی (VAR) در بازی این تیم مقابل رئال‌مادرید اثبات شود، ال‌کلاسیکو نیاز به برگزاری مجدد دارد.