پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نگاهی به حکم‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر، نشان از رویکرد افراط و تفریط‌آمیز این کمیته در صدور احکام دارد.

تهران - ایرنا - نفر دوم شطرنج مردان ایران به عنوانی بهتر از ششمی در مسابقات پلیس امارات دست نیافت.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که داوران لیگ برتر، به نفع سرخپوشان سوت می‌زنند و این تیم به لطف داوران، امتیازات زیادی را در این فصل به دست آورده است.

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را دارد، گفت: تا دقایق پایانی دیدارهای هفته آخر، نمی‌توان در خصوص قهرمان لیگ نظر دارد و معتقدم رقابت نزدیک بین سرخابی‌ها، موجب جذابیت لیگ شده است.

اصفهان - ایرنا - فینال سوم لیگ حرفه ای بستکبال آقایان عصر امروز یکشنبه در اصفهان برگزار شد که تیم بسکتبال مردان گلنور اصفهان با غلبه بر تیم آینده‌سازان تهران قهرمان لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران شد.

اهواز - ایرنا - مربی تیم نساجی گفت: مقابل استقلال خوزستان آن هم در اهواز کار سختی در پیش داریم ولی با این وجود به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: رقابت بین ما و نساجی، یک بازی 6 امتیازی بوده و ما از هر لحاظ آماده این دیدار سخت و نفسگیر هستیم.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال فاینورد در هفته سی‌سوم لیگ هلند برابر نایمخن به برتری دست یافت. در این دیدار، علیرضا جهانبخش زمینه‌ساز گل سوم تیمش بود.

تهران - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره سرمربی تیم فولاد خوزستان صادر کرد.

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا به دلیل آنچه اتهام سود بردن این تیم از داروی‌ها خوانده شده است، از مربی تیم فوتبال استقلال شکایت کند.

تهران - ایرنا - تیم والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی موفق به شکست تیم بزرگسالان افغانستان شد.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، از برخورد با حاشیه‌سازان لیگ بر اساس دستورالعمل جدید انضباطی این کمیته خبر داد.

تهران - ایرنا - بازیکن سابق پرسپولیس درست بعد از 3 سال به دنبال تکرار خاطرات خوب خود مقابل استقلال است.

تهران - ایرنا - باشگاه مس رفسنجان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق از اقدام غیرحرفه‌ای مسئولان تیم المپیک این کشور انتقاد کرد.

تهران - ایرنا - کمیته اخلاق طی ابلاغیه های جداگانه دستور موقت خود را ابلاغ کرد.

تهران - ایرنا - مدیر تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران گفت: تیم ایران امشب راهی برزیل می‌شود و در صورت صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها نزدیک به 2 ماه در سفر خواهد بود.