پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - تنی چند از ملی‌پوشان فوتبال در پیامی برای تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند.

تهران - ایرنا - آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک شمشیربازی در شرایطی آغاز شد که نمایندگان کشورمان در اسلحه اپه نتوانستند جواز حضور در المپیک پاریس را به دست بیاورند تا امیدها به فردا موکول شود.

تهران - ایرنا - مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با حضور معاون وزیر ورزش و جمعی از پیشکسوتان در زورخانه شهدای کن تهران برگزار شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال لیورپول در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2 بر 2 مقابل وستهم متوقف شد تا امیدهایش برای رسیدن به قهرمانی، کمتر از قبل شود.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی مغلوب شد که کاپیتان این تیم در این بازی غایب بود و به‌نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان در غیاب این بازیکن، همواره با مشکل مواجه می‌شوند!

تهران - ایرنا - تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابتهای دانش‌آموزان جهان راه یافت.

تهران - ایرنا - بوکسور وزن 57 کیلوگرم تیم جوانان ایران، کار خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا با بُرد مقتدرانه آغاز کرد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آرسنال که تیمش را در آستانه شکستن طلسم 20 ساله قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار داده، می‌گوید که از سرمربی افسانه‌ای توپچی‌ها مشورت گرفته است.

تهران - ایرنا - جام حذفی آخرین شانس برای تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز خواهد بود که این فصل را بدون جام پشت‌سر نگذارند.

اصفهان - ایرنا - «امیرحسین داودی» ملی پوش سابق تیم‌های فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران و بازیکن فصل گذشته گیتی پسند، قرارداد خود را با این باشگاه برای فصل 1404-1403 تمدید کرد.

تهران - ایرنا - نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک 2024 پاریس از 17 اردیبهشت ماه در کمپ تیم ملی آغاز خواهد شد.

تهران - ایرنا - وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

ساری - ایرنا - نفرات برتر دومین دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در مازندران معرفی شدند.

تهران - ایرنا - پرسپولیس در حالی از جام حذفی کنار رفت که اشتباهات تاثیرگذار 2 بازیکن تعویضی این تیم در دیدار شب گذشته برابر آلومینیوم اراک، مشهود بود. در واقع تعویض‌های اوسمار کاملا نتیجه برعکسی داشت و عامل حذف سرخ‌پوشان شد.

تهران - ایرنا - مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران، روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

کیش - ایرنا - فدراسیون بادبانی در آبان ماه سال 1401 در حالی تاسیس شد که که در کمتر از 16 ماه به دلیل بی تدبیری‌های متعدد و ناکارآمدی آن، ناچار تصمیم به تعلیق آن گرفته شد تا عطایش به لقایش بخشیده شود.