پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیرامون حاشیه‌ها پس از رای کمیته استیناف به سود باشگاه سپاهان توضیحاتی را ارائه دادند.

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا جلسه‌ای را با سرمربی مستعفی این تیم ترتیب دهد؛ جلسه‌ای که هنوز برگزار نشده و گفته می‌شود آقای سرمربی به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد!

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ورود 2 دستگاه کمک داور ویدئویی (VAR) به ایران تا پایان هفته، از وضعیت خوب این فدراسیون در حوزه دیپلماسی ورزشی خبر داد.

تهران - ایرنا - نخستین تمرین تیم ملی فوتبال برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار شد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بارها گفتم باز هم می‌گویم، سه بازیکن سرباز داریم که به خاطر تیم‌ملی تنها توانستند سه ماه مجوز بگیرند و بازی کنند.

تهران - ایرنا - اولین دوره اورژانس پزشکی فوتبال سطح پیشرفته ویژه کادر پزشکی تیم‌های لیگ برتری و دسته یک، برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کنیم، او مربی ما و افتخارات زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده است.

آستارا - ایرنا - قهرمان مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ اوراسیا با تقدیم مدالهای طلایش به شهدا گفت: اخلاق مداری مهمترین بعد در ورزش و مهمتر از قهرمانی است.

تهران - ایرنا - نشست‌های آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه و بازی‌های المپیک پاریس، در حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون‌های ژیمناستیک و شمشیربازی برگزار شد.

تهران - ایرنا - دبیرکل کمیته ملی المپیک در دیدار با رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز و 3 ملی‌پوش این رشته بر حمایت همه‌جانبه کمیته از رشته‌های المپیکی تاکید کرد.

تهران - ایرنا - پدرو بانگا بازیکن تیم جوانان باشگاه ماریتیموی پرتغال در حین بازی فوتبال جان خود را از دست داده است.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال به دلیل شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی که دارد در همه ابعاد قابل تاکید و توجه است و می‌توان با بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود، رفتار جامعه را نیز هدفمند کرد.

تهران - ایرنا - مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان گفت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر کیفیت خوبی دارند و هیچ بازی راحتی در این لیگ وجود ندارد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان لیست نهایی این تیم را برای جام ملت‌های آسیا اعلام کرد.

تهران - ایرنا - در سال جدید فهرستی مواد و روش‌های ممنوعه توسط وادا منتشر شده است.

تهران - ایرنا - طبق اعلام باشگاه بیرمنگام، وین رونی پس از ثبت روند 5 بازی پیاپی بدون برد، از هدایت این تیم برکنار شد.