شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی که سپاهان پُرمهره را در نقش جهان مغلوب کرده‌اند، در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

تهران - ایرنا - یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری به کاپیتان این تیم پیشنهاد جالبی داده است!

تهران - ایرنا - دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر پیکان به انتقاد از هواداران و مدیریت آبی‌ها پرداخت.

تهران - ایرنا - اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به فعالیت همه‌جانبه این تیم در نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی رای دادند.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: برخی از صبح که بیدار می‌شوند درباره استقلال حرف می‌زنند تا وقتی که می‌خواهند بخوابند!

تهران - ایرنا - هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با 6 دیدار پیگیری شد که منچسترسیتی به پیروزی رسید و برنتفورد حریف کریستال پالاس نشد.

تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان فصل قبل استقلال هنوز تسویه نکرده و بازیکنان امسال هم بخش بسیار اندکی از قرارداد خود را گرفته‌اند، باشگاه قول‌هایی داده اما امیدواریم در ادامه راه شاهد بی‌معرفتی نباشیم!

تهران - ایرنا - کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که گل اول استقلال برابر پیکان در شرایطی به ثمر رسید که پیش از آن یکی از آبی‌ها روی مدافع حریف مرتکب خطا شده بود.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر پیکان در آخرین بازی این تیم در نیم‌فصل اول با اشاره به بازگشت مدافع برزیلی به جمع آبی و همچنین ابراز امیدواری درباره موفقیت تیم ملی، گفت که آبی‌ها روزهای سخت و عذاب‌آوری را در 15 هفته گذشته تجربه کرده‌اند.

تهران - ایرنا - مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه بعد از مصدومیتی که داشتم، توانستم مثمرثمر باشم و گلم را به هواداران استقلال تقدیم کردم.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست 2 بر یک تیمش برابر استقلال گفت: تفاوت جوانی و تجربه را در این بازی دیدیم و همین عامل باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال را با دقت آنالیز کرده بودیم اما روی یک غفلت گل خوردیم و بعد برای جبران حمله کردیم که در ضد حمله گل دوم را خوردیم.

کیش - ایرنا - معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: این جزیره از پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور میزبانی می‌کند و اعضای تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی در کیش حضور می‌یابند.

تهران - ایرنا - جامعه کاراته کشورمان با حمایت از کاراته‌کای فلسطینی که در جریان حملات رژیم صهیونیستی، دچار نقص عضو شده است، خواستار حمایت فدراسیون جهانی از وی شدند.

تهران - ایرنا - مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران به شایعات جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فرق ما با 2 باشگاه لیگ برتری این است که آنها به قول خودشان زرنگی کرد و قوانین را دور زدند اما استقلال به قوانین احترام گذاشت!