پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رفتار کیانوش رستمی در رکوردگیری‌های تیم ملی با فیلم‌های منتشر شده وی در فضای مجازی بسیار متفاوت و حتی شاید بتوان از آن به عنوان یک دوگانه یاد کرد.

تهران - ایرنا - نفر نخست شطرنج مردان ایران در جمع 15 شطرنج‌باز برتر فدراسیون جهانی این رشته قرار گرفت.

تهران - ایرنا - پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در شرایطی است که به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال تمایل به جذب مربی خارجی دارد؛ اما این موضوع می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

کیش - ایرنا - آخرین اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از اعزام به بازی‌های جام ملت‌های آسیا در جزیره کیش برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - سرانجام سرمربی سرخ‌پوشان راضی شد تا در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس شرکت کند.

تهران - ایرنا - یک مهاجم هفده ساله باشگاه فولاد خوزستان به عضویت تیم بزرگسالان این باشگاه درآمد.

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال سنگال از نحوه‌ی میزبانی ایران و شرایط فراهم شده برای برگزاری دیدار دوستانه‌ی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی دو کشور تشکر کرد.

تهران - ایرنا - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز از لباس تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 قطر رونمایی کرد.

تهران - ایرنا - کمیسیون داوران فدراسیون کشتی نظر خود را در مورد دیدار فینال وزن 87 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در قم اعلام کرد.

ساری - ایرنا - سرمربی تیم لیگ برتری آورتا ساری با گلایه از شرایط نابرابر در بازی های خانگی برای میزبانی از حریفانش در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور گفت، تیم ما در بازی هایی مثل کاله مازندران، متاسفانه میزبانی بودیم که میزبان نبودیم.

تهران - ایرنا - افتتاح همزمان 10 چمن مصنوعی، بهره‌برداری از استخر پس از 15 سال و افتتاح سالن چند منظوره پس از 9 سال از برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به زنجان خواهد بود.

اصفهان - ایرنا -«ذوب آهن» تا این‌جای لیگ برتر استقلال و پرسپولیس را متوقف کرده و «گُل‌گُهر» چهار امتیاز حساس از استقلال و سپاهان، مدعیان قهرمانی، گرفته است، از این رو دیدار امروز این 2 تیم را می‌توان به نبرد غول‌کُش‌ها تعبیر کرد.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: هاکان دمیر تا اردیبهشت سال آینده با ما قرارداد دارد و به کار خود با قدرت ادامه می‌دهد و در پنجره بعدی در کنار تیم خواهد بود.

ساری - ایرنا - تیم فوتبال نساجی مازندران امروز - چهارشنبه - در آخرین مسابقه نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران و در تقابل سرمربیان لالیگایی لیگ برتر، فرصت دارد تا پس از هفته‌ها قعرنشینی صعودی سه پله‌ای در جدول را تجربه کند و نیم‌فصل پرحاشیه‌اش را با کسب سومین برد به پایان برساند.

تهران - ایرنا - برنامه و زمان برگزاری مسابقات کشتی اوپن زاگرب به عنوان یکی از مهمترین رقابت‌های رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون چوگان در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر ادغام 2 فدراسیون سوارکاری و چوگان گفت: این مسائل شایعه و دور از واقعیت است. فدراسیون فعلی چوگان قدمتی بالای 20 سال دارد و فدراسیون جهانی این 2 رشته با هم متفاوت است.