یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هنوز تصمیم قطعی خود برای اینکه تیم ملی با چند دروازه بان در جام جهانی شرکت کند را نگرفته است.

پاداش تیم ملی فوتبال پس از پیروزی برابر هنگ کنگ و قبل از دیدار با بحرین پرداخت شد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید منصفانه نیست بیایند بازی سایپا و پیکان را سه بر صفر به سود سایپا کنند و این یک ظلم آشکار است.

وقتی گزارشگر باسابقه ما روی آنتن به این شکل حرف می‌زند، چرا نباید انتظار داشته باشیم ادمین صفحه رسمی فلان باشگاه، یک مسابقه آسیایی را با جنگ و لشگرکشی مقایسه کند و جریمه 400 میلیون تومانی روی دست تیم بگذارد؟ با چنین رفتارهایی در رسانه‌های رسمی نباید هم از هواداران کم‌سال و هیجانی انتظار داشت درست و اصولی عمل کنند.

نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک به عنوان نایب رئیس کمیته توسعه ورزشی و بازی های کمیته پارالمپیک آسیا منصوب شد.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ارائه درخواست این سازمان به ستاد مقابله با کرونا در فوتبال به منظور برگزاری چند هفته پایانی مسابقات لیگ برتر با حضور تعداد بسیار محدود تماشاگران خبر داد.

دانشمندان آمریکایی اعلام کردند با توجه به وضعیت پیش آمده در ژاپن بهتر است این بازیها لغو شود.

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برگزاری بازی دوستانه با تیم فوتسال بلاروس پیش از اعزام به جام جهانی است.

کرونا مهمان ناخوانده‌ای بود که آمد و ماندگار شد و به نظر می‌رسد فعلا قصد رفتن ندارد. شیوع این ویروس ناشناخته سبک زندگی افراد و مردم جامعه را دچار تحولات زیادی کرده و بیش از هر جا مدارس را به تعطیلی کشاند.

با روشن شدن تکلیف 3 ملی پوش کشتی آزاد ایران در انتخابی رو در رو در ایران، وضعیت نیمی دیگر از تیم غلامرضا محمدی برای المپیک در پایتخت لهستان مشخص خواهد شد.

با ادامه مصدومیت کامیابی‌نیا در اردوی تیم ملی ایران در بحرین، وی امروز به تهران باز می‌گردد تا مراحل درمانی خود را زیر نظر پزشکان پرسپولیس سپری کند.

مربی و کارشناس والیبال می گوید که بازی های آینده تیم ملی ایران پرچالش خواهد بود.

در کنگره سالیانه فدراسیون جهانی اسکیت هاکی روی یخ حضور ایران در مسابقات جهانی روی یخ سطح 4 (دیویژن 4) تایید شد.

کادرفنی تیم ملی هندبال زنان اسامی 60 بازیکن دعوت شده به نخستین مرحله اردوی آمادگی را اعلام کرد.

فدراسیون بسکتبال با بی‌توجهی به زنان باعث اعزام تیمی ناآماده به مسابقات انتخابی المپیک شد که جز شکست چیزی را به همراه نداشت.

تیم ملی تکواندوی نوجوانان با ترکیب 5 نفره به منظور شرکت در اردویی مشترک 25 خرداد تا 7 تیرماه در شهر "سوچی" حضور پیدا می‌کند.