شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با رفتن سرمربی قبلی بیشتر بازیکنان نقل مکان کرده‌اند که کار را سخت می‌کند، امیدوارم بازیکنان خوبی جایگزین کنیم.

تیم ملی فوتبال انگلیس با جوان ترین ترکیب ممکن به یورو 2020 خواهد رفت.

دو نماینده هندبال ایران عصر چهارشنبه برای حضور در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا تهران را به مقصد عربستان ترک می‌کنند.

نایب قهرمان بوکس آسیا گفت: متاسفانه در فینال خودم نبودم و اسیر جو مبارزه شدم، حریف مغول هم که رنک یک جهان را دارد از تجربه خود استفاده کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به خاطر تحریم‌ها نمی‌تواند پاداش این باشگاه را پرداخت کند.

مسئولان برگزاری المپیک به دقت عملکرد خبرنگاران را در بازی‌ها زیر نظر دارند تا این افراد فقط به مکان هایی که از قبل تعیین شده است بروند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اصرار زیادی دارد تا یک دستیار در اسرع وقت به کادرفنی اضافه شود.

مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: واضح و آشکار است که نقض قوانین به نفع یک تیم دارد رقم می‌خورد و با این رای کل لیگ‌مان به حاشیه کشیده شده است.

ملی پوش دوچرخه سواری ایران هنگام تمرین با شوخی نابه‌جای یک راننده روبرو شده که این اتفاق در نهایت به کتک خوردن رکابزن نیز ختم شده است.

دبی هیویت به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس انتخاب شد.

در ادامه مسابقات مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های نتس و سانز برابر حریفان به برتری رسیدند.

در ادامه رقابتهای فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان که در کیش در حال برگزاری است، تیم ایران در سومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم کره جنوبی می رود.

مراسم وزن کشی و قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان، دقایقی پیش در شهر ورشو برگزار شد.

سازمان بهداشت جهانی به برزیل برای میزبانی کوپا آمه ریکا هشدار داد.

خبرگزاری رویترز به تمجید از مهاجم تیم ملی ایران در دیدار برابر بحرین پرداخت.

تیم ملی تیراندازی برای انجام اردوی تدارکاتی 19 خرداد راهی کشورهای مجارستان خواهد شد.