شنبه 29 اردیبهشت 1403

کربکندی: رای به سود سایپا منصفانه نیست / امسال شرایط خاصی برای ذوب‌آهن رقم خورد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کربکندی: رای به سود سایپا منصفانه نیست / امسال شرایط خاصی برای ذوب‌آهن رقم خورد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید منصفانه نیست بیایند بازی سایپا و پیکان را سه بر صفر به سود سایپا کنند و این یک ظلم آشکار است.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ذوب‌آهن و اردوی آمادگی این تیم اظهار کرد: تیم بعد از چهار روز استراحت صبح و بعد از ظهر تمریناتش را پیگیری کرد و یک دیدار دوستانه مقابل پدیده برگزار کرد و یک سفر هم به مشهد دارد تا یک بازی مقابل پدیده و یک بازی مقابل گل گهر برگزار کند. به هر حال به خاطر شرایط کرونا برگزاری بازی دوستانه کمی سخت است اما بچه‌ها به مشهد خواهند رفت و مقابل این دو تیم قرار می‌گیریم.

او در پاسخ به این سوال که "رای بازی سایپا و پیکان برمی‌گردد یا خیر" گفت: امید داریم نتیجه برگردد و اکنون کمی این ماجرا سیاسی شده است و نمایندگان مجلس اصفهان و قائمشهر شدیدا دارند فشار می‌آورند. اینجا باید دید زور چه کسی بیشتر است اما طبق اصول نباید سه امتیاز به سایپا تعلق گیرد، چون چنین اتفاقی چند سال پیش برای تیم ما هم افتاد و اتفاقا با سایپا هم بازی داشتیم. باید سه بازیکن خارجی استفاده می‌کردیم اما در یک دقیقه آخر یک بازیکن دیگر را هم وارد زمین کردیم که جریمه‌اش کسر یک امتیاز و جریمه مالی بود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: منصفانه نیست بیایند بازی سایپا و پیکان را سه بر صفر به سود سایپا کنند و این یک ظلم آشکار است. ماشین سازی هم با ما بازی داشت و همین تخلف را انجام داد اما کار خاصی انجام ندادند و فقط برای بازیکن دوازدهم یک اخطار در نظر گرفتند.

او درباره شایعاتی در مورد پیشنهاد استقلال و پرسپولیس به برخی از بازیکنان ذوب‌آهن بیان کرد: بازیکنان ما فعلا قرارداد دارند و ما واقعا اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم. ما فعلا می‌خواهیم خودمان را در لیگ حفظ کنیم و بعد از آن در این رابطه و در رابطه با فصل آینده تصمیم خواهیم گرفت. هنوز هیچ اقدامی برای هیچ بازیکنی نشده است.

کربکندی ادامه داد: بازیکنی که قراردادش یک ساله است بعد از پایان قراردادش هر جایی که می‌خواهد می‌تواند برود. البته قرارداد بیشتر بازیکنان 2 ساله است اما برای برخی‌های‌شان هم یک ساله است. این شایعات بازی بازیکنان است و با این بازار آشفته فوتبال، هر کسی هر قیمتی می‌دهد و هر حرفی را می‌زند. در کل هنوز هیچ پیشنهادی به باشگاه ارائه نشده است.

او درباره ادامه رقابت‌های لیگ گفت: امسال شرایط خاصی برای ذوب‌آهن رقم خورد. در بازی اول داور در دقیقه 94 برای فولاد پنالتی گرفت و بازی بعد دقیقه یک بازیکن ما اخراج شد. این اشتباهات در 3،4 هفته اول بر علیه تیم ما شد و به ما خیلی لطمه زد. از آن روز تیم ما در مسیر بدی قرار گرفت و نتایج خوبی کسب نکرد. یک شرایط خاص برای ما رخ داد و دیگر تیم‌ها در شرایطی که ما پیدا کردیم قرار نگرفتند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: امسال همه چیز برای ما بد شروع شده و بد ادامه پیدا کرده اما امیدوارم خوب تمام شود. ما فعلا تمرکزمان روی امسال است و باید سعی کنیم تیم را از این شرایط خارج کنیم. باید تیمی درست کنیم که بتواند با آرامش کارش را انجام دهد تا هواداران هم این چنین نگران نباشند.

او درباره شایعاتی در این خصوص که ذوب‌آهن در صورت سقوط منحل خواهد شد، عنوان کرد: این مسائل شایعه است و بودجه باشگاه ما برای سال آینده بسته شده است. ان‌شاءالله ذوب‌آهن سقوط نمی‌کند و خدایی ناکرده اگر چنین اتفاقی هم رخ دهد تیم شرکت می‌کند و بحث تعطیلی و انحلال وجود ندارد.

انتهای پیام